Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]har jeg voldtatt?


anonym9

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! jeg og kjæresten min lå og sov, også voknet jeg spreng kåt. jeg tok av trusen på kjæresten min, og kjente om hun var våt. hun var veldig våt. jeg førte min penis inn og tok et par støt også ville jeg ikke mer, det var yterst ubehagelig, og jeg ble kvalm. jeg fikk ikke noe orgasme eller "kom" inni henne, men jeg trakk den ut pga ubehag oven for meg selv og ikke minst min kjæreste, og jeg fattet ikke hva jeg gjorde. jeg turte ikke og si det til kjæresten min pga jeg var kjempe redd for og miste hun. nå har vi snakket og hun sier at jeg har voldtatt hun, jeg har aldri vært en person som har tenkt på i det hele tatt og voldta noen, det er noe av det værste jeg vet. spessielt etter min mor har blitt det. jeg har forklart at hva som skjedde innmed at hun ikke viste noe, men jeg blir annklaget for voldtekt. kan noen fortelle meg om jeg har gjort det mot kjæresten min, jeg vill ikke være en person som har gjort noe sånt, men hvis det viser seg at det jeg har gjort er voldtekt går jeg med glede og melder meg til politiet. venligst hjelp meg med svar!

Endret av anonym9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo ikke akkurat tatt henne med vold.. heller ikke med tvang,, hun ville nok aldri ha vunnet frem i en rettssak med dette.. (iallefall ikke med et norsk rettsystem)..

Jeg skjønner deg veldig godt på alle måter.. trangen til sex når man faktisk er kåt.. og fortvilelsen over å ha gjort dette uten din kjærestes samtykke..

Men stiller meg undrende over at hun ikke våknet.. og hva slags kjæreste bruker et så sterkt ord som voldtekt til sin elskede? Det var for det første ikke noen tvang, men du utnyttet henne,, men svært mange jenter og gutter liker faktisk å bli vekket midt på natten av å bli befølt evt noe mer :)

Min første reaksjon er ikke hva du har gjort, men hva hun har sagt til deg.. som respons for din ærlighet overfor henne.. Du har ingen grunn til å oppsøke politi eller annen hjelp..

Lenke til kommentar

Hun hadde tatt en sovepille for å sovne, men dette skjedde jo mitt på natten, også var det ikke mer en ett par støt. jeg vet heller ikke hvorfor hun ikke våknet, men dette var til stor hjelp, tusen takk! skammer meg kjempe mye, og har så vondt. får ikke sove, ligger bare å tenker på det jeg har gjort. når jeg snakket med hun var det som og snakke med en sten vegg som knuser deg om og om igjen.

jeg innser joo at forrholdet er tapt, men jeg klarer ikke å leve med at jeg har blitt annklaget for voldtekt. det er utrolig tungt. jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre.

Endret av anonym9
Lenke til kommentar
Hun hadde tatt en sovepille for å sovne, men dette skjedde jo mitt på natten, også var det ikke mer en ett par støt. jeg vet heller ikke hvorfor hun ikke våknet, men dette var til stor hjelp, tusen takk! skammer meg kjempe mye, og har så vondt. får ikke sove, ligger bare å tenker på det jeg har gjort. når jeg snakket med hun var det som og snakke med en sten vegg som knuser deg om og om igjen.

jeg innser joo at forrholdet er tapt, men jeg klarer ikke å leve med at jeg har blitt annklaget for voldtekt. det er utrolig tungt. jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre.

 

 

Kan jeg spørre om dere har hatt sex før?

Isåfall syner jeg hvertfall ikke du har gjort noe galt. Jeg er jente selv og kjæresten min har vekket meg mange ganger på den måten. Noen ganger er jeg bare for trøtt og orker ikke, men som oftest blir jeg bare veldig fornøyd. Jeg synes ikke du skal tenke så mye på dette, det er ikke voldtekt i det hele tatt, du er jo bare tiltrukket av kjæresten din og at hun i det hele tatt klarte å si noe sånt til deg synes jeg er mildt sagt sjokkerende!

Lenke til kommentar

vi har ikke hatt sex før, det har vært et tillfelle der hvor vi kom hjem fra fest og hun hadde drukket, og vi hadde fleipa om at vi skulle ha sex den kvelden. hun hadde drukket og jeg er avholds person. vi begynte med og ta på hverandre og begynte å ha sex, så merket jeg på måten hun snakket på at hun halvsov. da stoppet jeg og satte meg på sengen å sa til hun at jeg hadde vært inni deg mens du halvsov, hun sa at hun viste det sa hun, jeg beklaget for det og det ble ikke noe mer ut av det. vi har gjort alt annet en sex, til det pungtet til jeg har kommet på hun, da var vi begge våkende.

 

men jeg er ikke en person som voldtar, jeg har nå store problemer med hva jeg skal gjøre. hun er den beste kjæresten jeg har hatt og jeg innser at det jeg har gjort er å tenke med pikken, men ikke med hodet. dette skjedde for en uke siden, selv om jeg ikke turte å si det til hun så fikk jeg en melding av venninden hennes på lørdag, der hvor hun spurte om jeg hadde hatt sex med kjæresten min mens hun sov, jeg svarte at jeg ikke hadde gjort det, ( innmed at hun ikke har noe med det) da gikk hun rett til kjæresten min og fortalte dette. så ble det kjempe kaos, jeg fikk først lov til og ringe kjæresten min i dag. jeg la alle kort på bordet og fortalte hvorfor jeg ikke hadde sagt det til hun med en gang og hvorfor jeg løy til venninen hennes. jeg skjønner at det jeg har gjort ovenfor hun er utrolig dårlig gjort, og at jeg burde sagt dette med en gang. men jeg ville ikke miste henne så jeg tenkte over en måte jeg kunne si dette til hun på uten at det skulle bli kaos. men der feilet jeg. hun skal ikke anmelde meg for voldtekt, men jeg vil gjøre det som er riktig for meg, å vise at jeg respekterer hun såppas. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, eneste jeg har tenk på er at jeg kan gå til politiet å forklare hva som har skjedd. jeg har nok mistet henne som kjæreste å venn, det får jeg leve med, men jeg klarer ikke leve med at jeg har voldtatt noen. jeg føler at jeg er en dårlig person som ikke fortjener noe.

Lenke til kommentar

Det høres ut som dere fortsatt er gangske så unge, og jeg kan tenke meg det her er veldig ekkelt og ikke minst skummelt. Selv husker jeg første gang jeg hadde sex, frivillig så begynte jeg plutselig å gråte og følte jeg hadde gjort noe helt forferdelig. Men i den situasjonen du er nå så tror jeg ingen ser på dette som voldtekt. Jeg tror du bare skal gi henne litt tid, og ikke bekymre deg . Ihvertfall ikke gå til politiet. Det her ordner seg nok skal du se, og når hun forstår din side av situasjonen så roer det seg ned. Spør om dere kan møtes å snakke om det

Lenke til kommentar

Med tanke på at

 

1) Dere ikke har hatt sex før

2) Hun hadde tatt sovepille og dermed neppe våknet som hun normalt hadde gjort

 

Så ser kanskje ikke ting så veldig bra ut.

 

Hadde ikke punkt 1 og 2 vært tilstede så vil jeg si at det hadde vært relativt problemfritt - for normalt vil en person våkne av slike tilnærmelser (og som regel være med på leken).

Lenke til kommentar

jeg er 19 og hun er 18. jeg har så store problemer med dette at jeg ikke klarer og tenke rasjonelt i det hele tatt.

jeg blir direkte kvalm av meg selv og hva jeg har gjort. men det rare er at hun var hos meg 2 ganger denne uken og hun nevnte det ikke i det hele tatt. jeg har ikke sett på det jeg har gjort som voldtekt før nå, jeg har lest på lovdata.no og der står det at det jeg da har gjort mot kjæresten min er voldtekt. men dette var aldri min hennsikt, jeg har fortalt henne hvor glad jeg er for at jeg har hun og hvor glad jeg er i henne nesten vær dag. men tanken på at jeg har voltatt hun er ødeleggende for meg. innmed at jeg bare vil hun godt. når jeg snakket med hun forklarte jeg alt og ba om unnskyldning for alt. men det virket ikke som noe gikk igjennom. jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, men å ha at jeg har voldtatt kjæresten min på samvittigheten min er noe jeg ikke klarer og leve med!. jeg fratar meg heller ikke skylden for det jeg har gjort, alt er min skyld. å med tanke på at det bare var et par støt, også trakk jeg penisen min ut. også nå får jeg vite at dette er voldtekt, da hadde jeg selvfølgelig aldri gjort det!.

Endret av anonym9
Lenke til kommentar
jeg er 19 og hun er 18. jeg har så store problemer med dette at jeg ikke klarer og tenke rasjonelt i det hele tatt.

jeg blir direkte kvalm av meg selv og hva jeg har gjort. men det rare er at hun var hos meg 2 ganger denne uken og hun nevnte det ikke i det hele tatt. jeg har ikke sett på det jeg har gjort som voldtekt før nå, jeg har lest på lovdata.no og der står det at det jeg da har gjort mot kjæresten min er voldtekt. men dette var aldri min hennsikt, jeg har fortalt henne hvor glad jeg er for at jeg har hun og hvor glad jeg er i henne nesten vær dag. men tanken på at jeg har voltatt hun er ødeleggende for meg. innmed at jeg bare vil hun godt. når jeg snakket med hun forklarte jeg alt og ba om unnskyldning for alt. men det virket ikke som noe gikk igjennom. jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, men å ha at jeg har voldtatt kjæresten min på samvittigheten min er noe jeg ikke klarer og leve med!.

Har du sagt akkurat dette til henne? Hvor lenge har dere kjent hverandre? Som andre har sagt, gi henne tid så vil det nok ordne seg.

Lenke til kommentar
hun var hos meg 2 ganger denne uken og hun nevnte det ikke i det hele tatt

Case closed.

 

Det er godt mulig at hun ikke synes det er noe stas at du driver og gnåler om det for at *du* skal føle deg bedre, så hva med å bare la det ligge? Du får uansett ikke endret det som har skjedd og gjør sannsynligvis bare vondt verre hvis du insisterer på å prate om det.

Lenke til kommentar

vi har kjent hverandre i 4 mnd. og jeg har sagt akkurat dette til hun.

 

 

TRANSPONDER 79 : hva mener du med at jeg driver å gnåler om det for at jeg skal føle meg bedre? jeg vil ikke at jeg skal føle meg bedre, jeg vil at hun skal vite at dette ikke var min hensikt i det hele tatt. jeg vil at hun skal føle seg bedre, jeg vet bare ikke hva jeg skal si eller gjøre.

Endret av anonym9
Lenke til kommentar
jeg vil ikke at jeg skal føle meg bedre, jeg vil at hun skal vite at dette ikke var min hensikt i det hele tatt

Men det har du vel allerede kommunisert til henne antar jeg. Du får ikke noe mere godvilje hos henne bare fordi du gjentar det mange ganger.

 

La det ligge; hun har sannsynligvis ikke lyst til å bli minnet på det. Kanskje hun har vært utsatt for ugreie ting før som gjør at dette er noe hun ikke vil snakke mere om.

Lenke til kommentar

følte det litt sånn ja, men det går greit. men jeg sliter med å sovne pga jeg nå vet hva jeg har gjort, og det ødelegger meg enormt. jeg har aldri løyet til hun eller gjort noe slemt mot hun. vi har heller ikke kranglet. men dette er det vondeste jeg har opplevd noen gang.

Endret av anonym9
Lenke til kommentar

Du har gjort noe dumt, som teknisk sett er voldtekt, ja.

 

Men du gjorde det riktige når du stoppa. Det viser at du ikke er en voldtektsmann. Du har og gjort det helt klart at du angrer. Mer får du ikke gjort. Annet enn å tilgi deg selv etterhvert. Alle gjør nemlig feil av og til.

 

Ta med deg denne lærdommen videre i livet. Når hun får litt tid på seg så skal du se at hun tilgir deg. Er hun litt fornuftig, så gjør hun nok det etterhvert.

 

En ting til. Ikke trekk andre inn i dette. Velmenende venner og venninder roter det gjerne mer til.

 

Men kanskje det kan være en ide å snakke med noen voksne om det? Mor, far, ei tante, en fornuftig lærer eller trener på svømmelaget, eller noe sånt. Noen som du stoler på, som har litt avstand.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

går ikke bedre i dag heller, har blitt dårlig og har det ikke lett.

jeg snakket med hun i dag og sa at "jeg syntes vi burde snakke sammen men med en nøytral person til stedet, jeg tror ikke det er lurt at vi slutter forrholdet når vi ikke har funnet ut hva vi gjør videre" det var hun ikke enig i. jeg snakker med min mor og hun er enig i at vi burde gjøre dette. jeg har også kontakt med moren til min kjæreste som sier at jeg burde prøve å slappe av og få meg litt søvn, (innmed at jeg ikke har sovet på ett par dager) jeg er helt desperat etter å gjøre dette godt igjen, men har ikke energi eller noen ideër i det hele tatt. hun sier nå at hun vil ha pause, noe som jeg skjønner veldig godt, (som jeg også sa til hun). men jeg har det ufattelig vondt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...