tuXP-G Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Takler kutteskivene på clas ohlson for dremel, et chieftec kabinett? Fikk en billig dremel i posten og kutteskivene som fulgte holdt i ca 2cm i plata. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 for eksempel disse: 30-7985 (varenr på www.clasohlson.no, bare søk der) Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hadde null problem på kabinettet mitt, men eg har ein B&D wizard... kappeskivene er av typen B&D 16"x0,25" standard cut-off dics Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 trur skivene mine tilsvarer 20-5766 hjå clas ohlson (ser slik ut, er ikkje sikker), men eg vil nok trur at diamantskivene er bedre.... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 ok, er vel ikke dremelen det kommer an på når det gjelder slitasje av skivene da.. men de på clasern burde da holde? "diamant-kappeskiver" og greier... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg kjøpte en sånn pakke med 36kappskiver..det var den de anvefalte..de holdt til hullet i sida og utsaging av nicket mitt i toppen.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Min erfaring med Clas Ohlson og kappeskiver i kabinett var å ikke bruke de tynneste, men de skivene som var hakket tykkere. Ikke full gass på dremel'n, mer halv gass. Ikke presse skivene og skjære med trykk, men la de spise seg innover. Ta på deg noe værnebriller, solbriller, skibriller e.l. Når de skivene knekker fyker deler rundt om. Lenke til kommentar
sten Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 vet bare at orginale dremel diamant kuttskiver er meget god kvalitet, skal selv teste olson sine diamant kuttere neste gang.. dem er vertfall billige. org dremel diamant koster rundt 220 stk.. .. tips: bruk vippesag til viftehull i pc kassa di. puss deretter med dremel el. lign. til slutt... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 seff bruke jeg vippesag til viftehull, men det er foreløpig snakk om et kinesisk tegn og et symbol i sida da... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Flere en meg som har oppdaga at de skivene ikke holder så lenge ja Prøvde kappe i en hd med dem, brukte en hel boks til 2 små trekanter Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Fordi de knekker, eller at du sliper de ned ? Min erfaring er at så lenge en ikke legger press på og tar seg god tid, så varer skiven til den er så liten at den blir vanskelig å jobbe med, og jeg får kuttet en god del før skiven blir så liten. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har aldri knekt en skive under skjæring, knun hvis jeg har slengt fra meg dremmelen, De skivene har jeg testa meg frem med. holder ikke lenge uansett. Man må ha noen forsterkede noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå