dj_vega Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Heisann. Jeg har vert hos legen for 5dager siden for å få fjerna negleroten pga neglerotbettendelse. Inngrepet besto av å fjerne død hud fjerne neglerot etse vekk rester og sy igjen. Etter at jeg tok av bandasjen for et par dager siden, som var full av tørket blod så luktet det skikkelig. Om det lukter betent er jeg ikke sikker på men det virket skikkelig stramt. Så nå igjen har jeg tatt av noen plaster og det denne lukta er der enda. Jeg ser også at rundt neglen er tåa veldig rød. Så jeg lurer på om dette er vanlig eller kan det være en infeksjon? Takk for svar. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det kan jo hende at det er selve det at tåa di har vært innpakket og fuktig som gjør at den lukter? Men kan du se noe som skulle tilsi at du har infeksjon? F.eks. gul/hvis væske? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Har ikke sett noe veske av noe slag. Smørte på brudelin og plaster igår og det lukta lite idag når jeg tok av plasteret. Har smørt på et nytt lag med brudeline salven så gjennstår det å se hvordan det blir i morgen. Takk for svar btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå