Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Lurer på om det er noen hobbyfiskere/grunneiere her i forum 8) kunne tenke meg noe gode fiskeplasser til sommeren/høsten, Lakse-og sjøørretfiske/stor brunørret i bytte mot PC/deler/penger ? Helst på Vestlandet/Midtnorge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Lurer på om det er noen hobbyfiskere/grunneiere her i forum 8) kunne tenke meg noe gode fiskeplasser til sommeren/høsten, Lakse-og sjøørretfiske/stor brunørret i bytte mot PC/deler/penger ? Helst på Vestlandet/Midtnorge http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...&highlight=laks Men ja eg driver med lakse fiske og flue fiske. Fisker heslt i ferskvann men fisker også i saltvann men da er eg ute etter sjøørret, bue, laks, honrgjel (har ikke fått horngjell enda men eg har hatt den etter sluken :smile: ) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Jøsses ! endelig vanlige mennesker her i forum Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jøsses ! endelig vanlige mennesker her i forum hehehe, SnowDOG_ normal? neppe! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jøsses ! endelig vanlige mennesker her i forum hehehe, SnowDOG_ normal? neppe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå