xXRealGamerXx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei! Lurte på om det var noe jeg burde endre, før jeg bestiller Oppsettet: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...0C-E7DE2B51E2AE Takk til alle som hjelper Endret 24. januar 2010 av xXRealGamerXx Lenke til kommentar
Osse Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Meget godt oppsett, skulle du ha lyst til å bruke ca 3-400 mer så får du full 16x16 crossfire støtte. Men hovedkortet er godt, og så er det på tilbud akkurat nå, slik at det er et ekstra godt kjøp akkurat nå. Skulle du ønske å oppgradere, i såfall ser du etter gigabyte 790dx-ta med usb 3.0 og sata6 Endret 25. januar 2010 av Osse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg anbefaler deg sterkt og se på et annet kabinett. Det der er trangt med halvdårlige løsninger. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Delvis ening Henrik, det har gode kjøleegenskaper, men er trangt, særskilt om en ser i forhold til coolermaster half 922. Men sålenge det er plass til radeon 5870, noe jeg ikke har sjekket om det er , er det egentlig en smaksak dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror nok han vil få plass til 5870, har en kompis som har 4870x2 i et slikt kabinett, problemet med nine hundred er at du har ingen plass å gjøre av kablene på en veldig enkel og lett måte uten modding så kabinettet virker mye trangere pga alt kabelrotet, hadde eller sett på coolermaster 922, coolermaster 690 (versjon 1 og 2) eller antec nine hundred TWO. Disse har bedre løsninger og er i forskjellig prisklasser. Kan og nevne at nine hundred ikke har støvfilter i front. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil bare påpeke at harddisken er det "svakeste" punktet i ditt oppsett slik det står nå, og du kan hente mye ytelse på å oppgradere denne også. CPU, GPU & RAM er alle fra øverste hyllen, mens harddisken er den samme som for 3 år siden -Øivind- Lenke til kommentar
xXRealGamerXx Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil bare påpeke at harddisken er det "svakeste" punktet i ditt oppsett slik det står nå, og du kan hente mye ytelse på å oppgradere denne også. CPU, GPU & RAM er alle fra øverste hyllen, mens harddisken er den samme som for 3 år siden -Øivind- Hørt at Samsung F3 er en god harddisk fra mange, men hva burde jeg bytte til ? Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg vil bare påpeke at harddisken er det "svakeste" punktet i ditt oppsett slik det står nå, og du kan hente mye ytelse på å oppgradere denne også. CPU, GPU & RAM er alle fra øverste hyllen, mens harddisken er den samme som for 3 år siden -Øivind- Hørt at Samsung F3 er en god harddisk fra mange, men hva burde jeg bytte til ? Ja bevares, jeg sa jo ikke at den er dårlig som en harddisk, bare at harddisken blir den svakeste komponenten i maskinen din siden du kjører high-end på resten Det du burde investere i på harddiskfronten heter SSD og er en harddisk basert på flash teknologi. Og hvis du skal ha en god en er det intel sine X-25 disker du skal titte på. (2. generasjon skal den stå merket med). Blir en helt annen datamaskin med en SSD under panseret. Sammenlikn det gjerne med turbo til en bil Lenke til kommentar
xXRealGamerXx Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vil bare påpeke at harddisken er det "svakeste" punktet i ditt oppsett slik det står nå, og du kan hente mye ytelse på å oppgradere denne også. CPU, GPU & RAM er alle fra øverste hyllen, mens harddisken er den samme som for 3 år siden -Øivind- Hørt at Samsung F3 er en god harddisk fra mange, men hva burde jeg bytte til ? Ja bevares, jeg sa jo ikke at den er dårlig som en harddisk, bare at harddisken blir den svakeste komponenten i maskinen din siden du kjører high-end på resten Det du burde investere i på harddiskfronten heter SSD og er en harddisk basert på flash teknologi. Og hvis du skal ha en god en er det intel sine X-25 disker du skal titte på. (2. generasjon skal den stå merket med). Blir en helt annen datamaskin med en SSD under panseret. Sammenlikn det gjerne med turbo til en bil Skjønner ikke en dritt jeg Intel x25 har jo bare 80gb? BTW endret ram og strømforsyning... Bedre? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...43-6B55AC2C13E0 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Intel X25 er en mye kjappere hdd. Men disse er da kalt SSD. Disse er en del kjappere en de vanlige harddiskene. På Intel X25 burde du legge inn OS-et ditt og kanskje et par av favorittspillene dine. De vil loade mye kjappere, og gå realtivt kjappere. Verdt det viss du vil ha enda mer fart i systemet ditt. Lenke til kommentar
xXRealGamerXx Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Intel X25 er en mye kjappere hdd. Men disse er da kalt SSD. Disse er en del kjappere en de vanlige harddiskene. På Intel X25 burde du legge inn OS-et ditt og kanskje et par av favorittspillene dine. De vil loade mye kjappere, og gå realtivt kjappere. Verdt det viss du vil ha enda mer fart i systemet ditt. Det går over budsjettet, så jeg tror jeg bare kjøper Samsung F3, og kjøper en Intel X25 senere... Men ellers er alt greit med oppsettet da? Endret 26. januar 2010 av xXRealGamerXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå