Gjest Guest_heidu_* Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jada, sov over hos en jeg ble kjent med for en ukes tid siden, vi møttes etter og ha preka i en 2-3 dager bare sånn kjapt og gærli for og bli kjent. I helgen var vi på vors hos hun først, så ut og så skulle alle hjem. Først skulle alle hjem på nach hos ho, men plutselig skulle ingen det så da var spørsmålet om jeg fortsatt skulle dit eller hjem. spurte hun og hun sa bare "vet ikke jeg, samme for meg" mens hun smilte og jeg turte ikke helt og si at "joda da joiner jeg" Så veninna sa bare "Jaok da blir han med deg hjem!" Satt og snakka litt og sånn, satt på en film og hun sovna ganske fort i soffaen. Jeg strøk hun litt i håret og så at hun lå der så fredfull og søt før jeg vekket ho. Endte med at jeg gikk og la meg i senga og hun på soffaen. så sa jeg "eeey ***** jeg fryser (a)" Hun kom bort og la seg ved min side. skjedde ikke noe mere da men midt på natten krøp hun inntil meg så jeg våknet og la dynen min og armen rundt henne mens jeg gikk under henne. Lå og holdt hender og bare "kosa" litt bare. Når hun førte hånden min nedover mot stoltheten sin, slapp taket på hånden hennes og gnidde bare lett på den før jeg gikk tilbake og holdt hånden hennes (vakke helt sikker på om ho var keen or not) Da førte hun hånden min opp mot brystene sine og jeg tok inn under toppen og masserte dem med hånden min, kjente brystvortene hennes blei hardere og det blei jeg og. tok deretter hånden nedover igjenn og prøvde og dra ned thigtsen hennes men da tok hun hånden min og ville holde i den igjenn (avist på en pen måte) Altså, jeg vet ikke helt. Vi har ikke snakket noe om det, morran etterpå var småpinlig siden det "lå" i luften hele tiden. Jeg er Ikke Ute etter noe forhold siden jeg for 1 uke siden gikk ut av et hvor jeg fikk vite hun var utro mot meg og er redd for og overgi hjertet mitt igjenn og ikke er jeg klar for det så tidlig eller. Jeg var stygt sagt kun ute etter en ting. Men gjorde hun det for og erte meg eller fordi hun ville "vente" og tror det skal bli noe mere tror dere ? Er litt usikker Skal sies at under hele kvelden var det flørtende holdning mellom oss, Satt sammens, dansa bare med hun og hun dro litt dirty dancing steg osv, ikke at det trenger og bety noe men. Lenke til kommentar
Gjest Afroditee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jada, sov over hos en jeg ble kjent med for en ukes tid siden, vi møttes etter og ha preka i en 2-3 dager bare sånn kjapt og gærli for og bli kjent. I helgen var vi på vors hos hun først, så ut og så skulle alle hjem. Først skulle alle hjem på nach hos ho, men plutselig skulle ingen det så da var spørsmålet om jeg fortsatt skulle dit eller hjem. spurte hun og hun sa bare "vet ikke jeg, samme for meg" mens hun smilte og jeg turte ikke helt og si at "joda da joiner jeg" Så veninna sa bare "Jaok da blir han med deg hjem!" Satt og snakka litt og sånn, satt på en film og hun sovna ganske fort i soffaen. Jeg strøk hun litt i håret og så at hun lå der så fredfull og søt før jeg vekket ho. Endte med at jeg gikk og la meg i senga og hun på soffaen. så sa jeg "eeey ***** jeg fryser (a)" Hun kom bort og la seg ved min side. skjedde ikke noe mere da men midt på natten krøp hun inntil meg så jeg våknet og la dynen min og armen rundt henne mens jeg gikk under henne. Lå og holdt hender og bare "kosa" litt bare. Når hun førte hånden min nedover mot stoltheten sin, slapp taket på hånden hennes og gnidde bare lett på den før jeg gikk tilbake og holdt hånden hennes (vakke helt sikker på om ho var keen or not) Da førte hun hånden min opp mot brystene sine og jeg tok inn under toppen og masserte dem med hånden min, kjente brystvortene hennes blei hardere og det blei jeg og. tok deretter hånden nedover igjenn og prøvde og dra ned thigtsen hennes men da tok hun hånden min og ville holde i den igjenn (avist på en pen måte) Altså, jeg vet ikke helt. Vi har ikke snakket noe om det, morran etterpå var småpinlig siden det "lå" i luften hele tiden. Jeg er Ikke Ute etter noe forhold siden jeg for 1 uke siden gikk ut av et hvor jeg fikk vite hun var utro mot meg og er redd for og overgi hjertet mitt igjenn og ikke er jeg klar for det så tidlig eller. Jeg var stygt sagt kun ute etter en ting. Men gjorde hun det for og erte meg eller fordi hun ville "vente" og tror det skal bli noe mere tror dere ? Er litt usikker Skal sies at under hele kvelden var det flørtende holdning mellom oss, Satt sammens, dansa bare med hun og hun dro litt dirty dancing steg osv, ikke at det trenger og bety noe men. Hun bare leker meg deg,altså en luremus! Hun gir inntrykket av at hun vil ha deg og at hun er skikkelig vill og dirty men når det kommer til saken så aviser hun deg. Hun hadde ikke tenkt til å gjøre noe med deg, hun bare moret seg litt! Det er bare det jeg tror og jeg er jente. Har vært hun jenta du pratet om jeg;) Lenke til kommentar
Gjest Guest_heidu_* Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tenkte litt på det jeg og men fikk en litt ny "vri" på saken. Hun er jomfru, Kan vel ha en god del med saken og gjøre det og ? Hadde ingen aning, og finne en nesten 18 år gammel jente som er urørt er jo som og finne vann i ørkenen, så jeg antok bare at ho hadde hatt sex før jeg fikk vite det egendtlig x) Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hun vil! Bare ikke enda. Du har alle tegnene til stede, og det burde egenltig ikke være noen tvil i deg i det hele tatt etter den oppvisningen du fikk på overnattingen. Er hun jomfru, så legger hun nok litt mer i sex enn bare noe som skjer med en random fyr, så det kan være hun vil bli bedre kjent med deg, og er litt mer intressert i deg enn bare et fysisk nivå. Det du må finne ut av er om dette er ei dame du kunne tenke deg å ta det videre med. Er du kun ute etter noe fysisk, så kan det være greit å spare deg og henne for alt dramaet, for det kommer garantert hvis dere ender opp i sengen med helt forskjellige intensjoner. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå