Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Foreldre til vennine truer med anmeldelse(falsk)

Tmz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter bør ikke henvende seg til foreldrene for å "forklare seg", da det ikke er han som har noe forklaringsproblem. De bør nok ta seg en prat, men det bør begynne med at foreldrene forklarer hvorfor de er sinte og hva de tror har skjedd. Deretter kan man avkrefte mistankene deres, hva de måtte være. Det kan jo hende (selv om det skulle forundre meg) at de ikke mistenker sex, at det er ille nok for dem at hun overnattet. Da ville det jo være dumt å lansere temaet.

Lenke til kommentar

Tok en litt kjedelig (ihvertfall for deres del) slutt denne saken her. Faren oppsøkte meg, fordi han ville ta en prat, han var helt rolig og kjeftet ikke på meg eller noe. Han forklarte saken fra sin side, han var ikke sint på meg, han hadde en datter som som han ikke fikk til å høre på han, og han ante ikke hva han skulle gjøre. Jeg sa at jeg ble ganske sur når jeg hørte at han skulle anmelde meg, men det forklarte han med at han ikke ante hva han skulle gjøre, og at han ikke så noen annen utvei, han likte ikke utviklingen datteren har, bry seg mindre om skole, ikke komme hjem til riktig tid om kvelden, ikke si ifra når hun stikker ut osv.

Jeg forstår jo faren, men jenta vil ikke høre på meg, jeg vil at hun skal høre på faren for å ikke lage problemer, men hun sier at hun skal ta seg av det og at det ikke har noe med meg å gjøre. Om noe anmeldelse ble levert det vet jeg ikke, men jeg fikk vite at de ikke hadde noe imot at vi hang sammen, men de ville veldig gjerne at hun skulle komme hjem til riktige tider ihvertfall i ukedager.

Han spurte forøvrig om det var noe mellom oss, noe jeg avkreftet så kanskje derfor han nå var mye roligere.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...