Evju Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sitter nå med en nyinnkjøpt HTC Tattoo, men irriterer meg over en del ting. Skjermstørrelse, oppløsning, kamera, batterilevetid. (Stort sett en knallbra telefon da, for all del!) Men jeg tenker jo på andre og bedre Android-telefoner da... Noen som vet om HTC vil gi ut noen nye Android-telefoner i løpet av den nærmeste fremtid? Har våte drømmer om super batterilevetid (AMOLED-skjerm), bra kamera, slank og sexy finish. I tillegg til Android og HTC Sense da... Sikle... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg venter med og kjøpe meg android telefon til SE kommer med xperia x-10 i mars før jeg bestemmer meg om hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan se på Google Nexus One? HTC Bravo kommer nok om noen mnd ... Lenke til kommentar
Evju Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Både Google-mobilen og X10 ser veldig ålreite ut, men de mangler begge HTC Sense... Spørs om ikke jeg blir sittende og leke med Tattooen min til HTC spytter ut noe nytt. HTC Bravo kan bli spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå