ACD Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg har trodd at jeg er oppmeldt i et fag hvor det er eksamen i morgen, og skulle inn på studweb for å se hvilket rom jeg er plassert i. Men står ikke noe der. Jeg har antagelig meldt meg opp på feil måte, ser ut som bildet nedenfor viser. Jeg har bare lagt inn faget i lista. Er det noen sjanse i havet for å få lov til å ta eksamen likevel? Jeg hater studweb ganske intenst akkurat nå. Tok faget for et år siden, og skulle forbedre karakteren nå. Endret 24. januar 2010 av ACD Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er vel ikke noen skade i å møte opp og prøve å krangle seg til å få tatt eksamen. Jeg tviler dog på at de vil la deg gjøre det. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Oppmeldt én time før eksamen Stikker på eksamen nå, var bare et par småting jeg måtte sjekke først. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Lykke til. Hehe, det gikk kjempebra. Jeg skal ha minst B på denne, kjempeflaks med hva slags oppgaver vi fikk, for det er mye jeg ikke kan. Ringte 08.05, de fant rom og kandidatnummer til meg, og kl 9 startet eksamen. Har lært til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå