hypnotize7 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har noen harde trevler der fingrene går over til håndflata. Skjønner ikke at de er der, jobber med data hele dagen og ingenting annet fysisk eller bruker mye renholdsmidler. I alle fall har trevlene blitt ubehagelige nå. Har prøvd å skjære av mest mulig hard hud og hatt på forskjellige merker fuktighetskrem og aloera. Funker ikke det døyt, neste det motsatt faktisk. Føler at hele handa blir tørrere. Har prøvd hudkrembehandling i noen uker nå, burde ha vært noe forskjell nå. Noen forslag? Hadde håpet å sluppet å dratt til legen for noe så "lite". Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har noen harde trevler der fingrene går over til håndflata. Skjønner ikke at de er der, jobber med data hele dagen og ingenting annet fysisk eller bruker mye renholdsmidler. I alle fall har trevlene blitt ubehagelige nå. Har prøvd å skjære av mest mulig hard hud og hatt på forskjellige merker fuktighetskrem og aloera. Funker ikke det døyt, neste det motsatt faktisk. Føler at hele handa blir tørrere. Har prøvd hudkrembehandling i noen uker nå, burde ha vært noe forskjell nå. Noen forslag? Hadde håpet å sluppet å dratt til legen for noe så "lite". Prøvd med vanlig fil? Holder det midlertidig borte. Lenke til kommentar
Episong Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg vet ikke med den harde huden, men du kan bruke Hemp fra Body Shop for tørre hender. Det funker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå