Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Produsent Canadiana Snøfreser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Felleskjøpet har Canadiana, sjekk her. Deler skal de også kunne skaffe, om det ikke er på lager. Ring sentral deletelefon 03520 om ikke lokal avdeling kan hjelpe. Eller importøren Reinhardt Maskin (som forøvrig er eid av FK)

Hvilken by er det snakk om? Mulig det er forskjell i vareutvalg mellom FK Agri, Nordmøre&Romsdal FK og FK Rogaland Agder?

Lenke til kommentar

Ser ut som Agder og Rogaland har egne avdelinger. Prøver å maile eller ringe f.eks. Telemark. De har Canadiana-fresere ser jeg.

Et lite problem er at jeg ikke aner hva delene jeg trenger heter og delelista som følger med freseren stemmer ikke overens. Håper de kan identifisere skaberakkelet ut i fra et par bilder.

Edit: Fant ut hvor den er kjøpt. :) Arild's motorsenter i Osedalen, Froland. Satser på at de skaffer delene jeg trenger.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Ser ut som Agder og Rogaland har egne avdelinger. Prøver å maile eller ringe f.eks. Telemark. De har Canadiana-fresere ser jeg.

Et lite problem er at jeg ikke aner hva delene jeg trenger heter og delelista som følger med freseren stemmer ikke overens. Håper de kan identifisere skaberakkelet ut i fra et par bilder.

Edit: Fant ut hvor den er kjøpt. :) Arild's motorsenter i Osedalen, Froland. Satser på at de skaffer delene jeg trenger.

Edit2: Der tok jeg feil. De bare selger. Skaffer ingen deler. Men var heldigvis et verksted til i Froland som skaffer delene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...