nomeboy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei. Noen som vet hvem som er produsent av Canadiana snøfreser? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trodde Canadiana var eget merke ? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Importøren heter tydeligvis etter litt googling Reinhardt Maskin, http://www.reinhardt.no/ , og Felleskjøpet ser ut til å forhandle dem. Om man i tillegg trenger navn og adresse på produsenten, kan kanskje disse hjelpe. Villasnøfreseren på 33 kg var en snerten sak. Skal tro om den duger i en litenoppkjørsel når det kommer 20 cm våt snø? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vet noen hvem som har deler til Canadiana snøfresere? Hørte på Felleskjøpet i byen her men de hadde ingenting. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Felleskjøpet har Canadiana, sjekk her. Deler skal de også kunne skaffe, om det ikke er på lager. Ring sentral deletelefon 03520 om ikke lokal avdeling kan hjelpe. Eller importøren Reinhardt Maskin (som forøvrig er eid av FK) Hvilken by er det snakk om? Mulig det er forskjell i vareutvalg mellom FK Agri, Nordmøre&Romsdal FK og FK Rogaland Agder? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ser ut som Agder og Rogaland har egne avdelinger. Prøver å maile eller ringe f.eks. Telemark. De har Canadiana-fresere ser jeg. Et lite problem er at jeg ikke aner hva delene jeg trenger heter og delelista som følger med freseren stemmer ikke overens. Håper de kan identifisere skaberakkelet ut i fra et par bilder. Edit: Fant ut hvor den er kjøpt. Arild's motorsenter i Osedalen, Froland. Satser på at de skaffer delene jeg trenger. Endret 3. oktober 2010 av sedsberg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ser ut som Agder og Rogaland har egne avdelinger. Prøver å maile eller ringe f.eks. Telemark. De har Canadiana-fresere ser jeg. Et lite problem er at jeg ikke aner hva delene jeg trenger heter og delelista som følger med freseren stemmer ikke overens. Håper de kan identifisere skaberakkelet ut i fra et par bilder. Edit: Fant ut hvor den er kjøpt. Arild's motorsenter i Osedalen, Froland. Satser på at de skaffer delene jeg trenger. Edit2: Der tok jeg feil. De bare selger. Skaffer ingen deler. Men var heldigvis et verksted til i Froland som skaffer delene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå