pesten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har tenkt og kjøpe meg nytt hovedkort. Jeg har noe i tankene men hvor stor er forskjellen mellem nVidias brikkesett og VIAs. Utgjør det en stor forskjell? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kt400 og nforce to er nesten like bra nforce2 er litt bedre, nforce3 kommer snart (dvs om et år eller noe tenker jeg) det blir heftig, ati kommer også med ett så vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Tror man fikk 15% mer ytelse med nVidia sitt Hadde gått for nVidia hvis du skal spille Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hehehe :oops: Dobbelpost :oops: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 det står vel kanskje noe nyttig her? http://www.hardware.no/tester/hovedkort/as...luxe/index.html Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg vil virkelig anbefale deg og se på Tomshardware.com og under Mainboards og se de første artiklene om Nforce2. Der ser du at du tjener MYE mer på høy FSB på et Nforce kort en et VIA kort. Og det er FSB vi lever av ikkesant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå