Pilkern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi har nå også fått Clean Access Agent på skolen, men hos meg vil det ikke fungere. Har vært hos IT-ansvarlige mange ganger, men de får aldri til å fikse det. Skal og nevnes at de er utrolig giddaslause. En dag leverte jeg den inn 08.00 om morgenen så de skulle innstallere noe, kom igjen kl 13.00 for å se hvordan det gikk, da satt de i en ring på stoler og sparket en ball laget av en avis til hverandre og hadde ikke sett på dataen min engang Så til problemet, når jeg skriver inn brukernavnet og passordet mitt kommer en sikkerhetsadvarsel opp hvor det står følgende: Informasjonen om tilbakekalling av sikkerhetssertifikatet for dette området er ikke tilgjengelig. Vil du fortsette? Hvis jeg trykker ja popper bare den samme sikkerhetsadvarsalen opp igjen og opp igjen ca 30-40 ganger. Da jeg har trykt ja på alle disse kommer denne feilmeldingen opp: The attempt to connect to the server failed [12029] Noen som vet hva som er galt og hva jeg må gjøre for å få fikset dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå