Glassflasken Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 ok, så kjøpte jeg litt stor shorts. er 13 år.. bruker kansje 29 rundt livet men kjøpte 32 : / i tillegg betalte jeg 1k for den.. å jeg driver med turn/akrobatikk/tricking.. da sklir shortsen av >:/ her er den: det er i tilegg ikke sånn snor man drar inn som går rundt hele shortsen, neida, det er bare ett par med lisser som man knyter forrerst på den.. er jo ikke tjukk i det hele tatt.. men hvordan får jeg denne shortsen mindre? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Kanskje du kan vaske den litt varmt og tørketromle den. eller du kan jo gå med en svær t-skjorte og stappe den nedi skjortsen, mens du går med en litt lang genser så det ikke vises Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Her har du nok bare én løsning, og det er å prøve å kjøre den intensivt på høy varme i tørketrommelen. Klarer å krympe mye, men er usikker på om du klarer det uten å ødelegge den altfor mye. Eventuelt kan du bare innse tapet og kjøpe en annen shorts som passer. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, det er lett å ødelegge den i tørketrommelen. 32 er en veldig vanlig størrelse da, så du kunne lett solgt den til en venn for sånn 500-600 kr tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå