EvenL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei. Dette blir et usedvanlig vanskelig spørsmål, men jeg prøver alikevel... For mange år siden så jeg en film på TV hvor det var en flypilot, jeg mener det er Joaquin Phoenix som spiller hovedrollen. Filmen handler om en kar som kopierer diverse kuponger etc. for å tjene penger, han blir senere rik. Om jeg ikke tar feil så jobber han som pilot, eller ihvertfall innenfor flybransjen. Filmen er basert på en sann historie. Dette pågikk i veldig mange år før han ble merket osv, en skikkelig storsvindler mao. Er såpass mange år siden jeg så den, så er vanskelig å huske eksakt hva han svindlet/misbrukte. Men det var innenfor flybransjen. Kan godt hende han kopierte noen bank greier også. Beklager for dårlig tråd, men håper det er noen der ute som vet hvilken film jeg prater om, da jeg veldig gjerne vil se denne igjen! Takk for alle svar. Mvh Even Endret 24. januar 2010 av EvenL Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan det være Catch me if you can fra 2002? Leonardo DiCaprio spiller en svindler, poserer blant annet som pilot og svindler altmulig, mens Tom Hanks er en FBI agent som skal ta han.. Det var en god film Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det er garantert Catch me if you can. Så den nettop igjen. Vanvittig bra film Endret 24. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Dere er heltene, gutter! Kjempebra! Det er den filmen jeg er ute etter Husker godt Pan Am nå. Tusen takk! Endret 24. januar 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå