Gå til innhold

Tjene penger på online spørreundersøkelser

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 13 år. Jeg har sett en del norske spørreundersøkelser som gir deg betalig i form av penger, eller gavekort. Siden jeg bare er 13 år trenger jeg selvfølgelig ikke mye penger, men hadde vært greit å kunne tjene inn litt ekstra til kino ol. Men, alle undersøkelsene jeg har sett, har aldersårsgrense 15 eller 18 år. Finnes det noen undersøkelser hvor man kan være 13?

På forhånd, takk for svar

Hilsen Audun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vert litt borte i dette før, men etter å ha lest litt erfaringer og testet litt selv, er det hele virkelig lite verdt det...

man får noe i form av 2-4kr pr undersøkelse man tar.. (var det da jeg så på).. og disse undersøkelsene om alt på himmel og jord varte i mellom 5-15 minutter.. ergo: verdens dårligste timebetaling..

andre sider opererer med poeng.. man får feks 10 poeng for en undersøkelse, og man kan senere bytte inn poengene i premie.. problemet var bare at premiene var dårlige.. med mindre man hadde 10000 poeng.. snakker da nok til en pakke tyggis for å ha sittet kanskje i 30 minutter...

og som bonus på det hele brukes mailen du registrere som dumpeplass for all verdens reklame..

finn deg heller noe du kan gjøre hjemme sier jeg. hugg litt ved, ta litt oppvask, måk litt snø, strø på isen og klipp litt gress.. tror nok foreldrene dine setter pris på litt hjelp, og gir garantert mer en det du tjener på å svare på random crap..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...