divad Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei hei Det nærmer seg vår og da tenker å endelig style og fixe på min Opel Tigra A 98-mod, 16V 1,6. Først trenger jeg tips til å forberede meg med hva jeg skal gjøre og hvordan det skal gjøres. I den forbindelse er jeg nevenyttig, men ganske grønn. Har mekka litt på bilteknikkurs tidligere (og jeg får alltids hjelp av noen!). Det jeg trenger er tips på hva som anbefales å bruke, jeg legger da vekt på stikkord som "lovlig", "godkjent" og "kvalitet". Håper du som har gode tips om emnet har lyst å hjelpe meg. Tenker å poste bilder underveis. Jeg vil senke, men vet ikke hvor mye. Har 15" vinter- og 17" sommerfelger. De er vel 205/40-17.Lyst på angeleyes og blanke led bak, tror jeg.Styling kit som ikke er for voldsomt, vil ikke ha monster-lookTiger-dekorLyddempe/-isolere der det er mulig. Hvor?Hva mer har jeg lyst til? Vet du? By the way - I'm a girl :o) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Frontfanger: Carcept Basic/AutoR Creator Sideskjørt: Carcept Basic Bakfanger: Carcept Basic Vinge: Mattig Instrumentskiver: KP Sport Hovedlykter: DeLight Baklykter: DeLight Sideblinkere: DeLight Hadde jeg kjøpt tigraen jeg så på hadde jeg vurdert mye av dette. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Baklykter: DeLight Virkelig...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå