eLjay Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 alla! har lest en del om folk som har bestilt seg SE T610 her på forumet. lurer ganske enkelt på om det er noen som har noen tilbakemeldinger på den? kanskje noen som har fått sin V200 og har lyst å dele sine erfaringer oxo? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kjøpte den på fredag (hos lennarts audio video i Strømstad) Er veldig fornøyd. Den er bedre en jeg håpet. Var redd for at den skulle være treg i menyer og på tekstmld som T68 er. Men det er den ikke henger absolutt med! Skjermen er helt fantastisk og det er polyfonien også. Kameraet kunne tatt litt større bilder synes jeg, tar i 288x352 pixler. Mailklienten er kjappere enn på T68 også. Hvem trenger vel MMS når man kan sende bilder med hotmail like enkelt Nå går jeg bare å venter på at noen skal skrive java applikasjoner slik at jeg kan filme med den. Og en msn messenger klient hadde heller ikke vært dumt Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hvordan er kvaliteten på bildene når du legger dem inn på pc og som mms? er de bedre enn Nokia 7650? er kvaliteten brukenes til at du kan legge inn bildene på pc-en og få grei kvalitet? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, den butikken du kjøpte mobilen på ligger vel langs elva som renner gjennom elva? samme side som vinmonopolet! Btw hvor mye kosta den? Så på expert / elkj0p at den kosta 5000 sek, litt mye mener jeg. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Masse screenshots: http://www.clubsonyericsson.com/en/product...t610_review.htm Har spesielt sans for Deep Ocean themet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Deep Abyss er det vel.... Min favoritt også! Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Predefined games are "Minigolf", "Five Stones" and "Deep Abyss". Honey Cave 2 and other games can be downloaded via WAP from the "New games" option. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Deep Abyss er det vel.... Min favoritt også! Snakker ikke om fargen på telefonen, men et theme. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ehm, er ikke Deep Abyss ett spill da? Lenke til kommentar
El acero Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 d er et theme som heter deep ocean ja.. det e drit kult, enig med deg der Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Vil dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr fungere sammen med T610, sånn at jeg kan sende themes, ringetoner, bilder osv fra pc til mobil? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette vil nok virke ja.. har ikke testet ut bluetooth ennå men jeg har lest en del om det. Bluetooth har en standard, bluetooth er bluetooth liksom. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis det passer til hovedkortet ditt så funker det. Den der passer bare til enkelte MSI hovedkort. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Syns den "Blue Vision" var litt kulere enn "Deep Ocean", men "Deep Ocean" var ganske pen lell da... Det som er skuffende er tastelåsen. Nesten som på Nokia jo! T610: [høyre softkey]+ [*] Hvilken-som-helst-Nokia: [venstre softkey]+ [*] Helt til slutt: Er det bare å plugge denne inn i USB-kontakten på PC-en og overføre filer osv. til T610-en? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nå går jeg bare å venter på at noen skal skrive java applikasjoner slik at jeg kan filme med den. Og en msn messenger klient hadde heller ikke vært dumt Da må du nok vente lenge... T610 har for lite minne til at dette ville vært brukbart (minnet varierer fra 900Kb til 2MB avhengig av operatør). MSN-klienter finnes jo allerede som 'Generic', prøv f.eks et søk på midlet.org, de funker høyst trolig på T610 også. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva mente du med at minnet varierer? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Avhenger minnet pga hvilke themes osv som er lagt inn når du får mobilen eller.no ? Har lest noen steder at f.eks Vodafone legger inn egne themes ( knapper ) osv. Noe som suger minne. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Ja, stemmer det danandre skrev. På T610 fra Vodafone her i UK er visstnok minnet redusert til 900Kb. Aner ikke om det er mulig å fjerne det Vodafone har lagt inn. Tviler uansett på at NC/TN er like ille Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Med "13 sekunders trikset" blir alt sånt ekstra fjernet. Alt på telefonen tar jo minne. Dette er vel ikke noe problem i Norge, men kan jo være ålreit å slette alt av bilder og themes som ligger der orginalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå