skrammefjes Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei. jeg skal kjøpe en trafo til en lampe jeg har stående. det må være en trafo på 24V som kan dra en lyspære på hvertfall 250W. den skal være chassimonterbar og gjerne tåle litt varme. er det noen som evt hvor jeg kan finne noe sånt? takker for svar Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ta en titt på elfa.se. Lenke til kommentar
skrammefjes Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 gjort det men fant veldig lite der. vet noen hvordan man gjør om det til va da mange trafoer bare er opgitt med dette og ikke watt? Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 For å fine fra VA til Watt, må du ta VA*cos phi... Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Trodde det var nesten det samme med resistiv last. Fant en 200VA 24V trafo som den største hos Elfa, de dar også kraftige toroid trafoer. Er vel andre leverandører også, men det er lenge siden jeg har handlet elektronikkdeler. Endret 24. januar 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.noratel.no/ har vel trafo passer. Om får kjøpt direkte fra dem er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå