borninsin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 kjøpte meg OCZ AMD black edition som skal ha noen fordeler med min AMD Phenom II 955 Blcak edition processor.. hva er disse fordelene og hvordan funker dette? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 "fordelene" er nok bare store ord og sort lakk, dessverre.. Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke si sånn æ:/ AMD overdrive heter det visstnok.. noen som kan fortelle meg hva det går ut på? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 noen som kan fortelle meg hva det går ut på? Google: amd bemp Og ja, kan være "greit å ha" BEMP minne, all den tid det ikke koster særlig mye mer enn standard value ram Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg skal ha nytt oppsett nå, en som tidligere har svart her på denne tråden sa jeg hadde valgt ut feil Ram til oppsettet mitt. ASUS M4A78T-E, Socket AM3 (støtter 1333mhz Ram) AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3,2 Ghz (Som skal Oc) Microsoft Windows 7 Home Premium OEM Norsk, 64 bit, DVD Han sa jeg burde gå for 4Gb kit, og ikke et 6Gb kit jeg hadde først funnet (OCZ DDR3 6 GB Gold XTC 1333MHz Kit med 3x 2048 MB). Jeg bestemte meg for å sjekke ut andre alternativer og fant til slutt dette kittet. Så fant jeg senere enda ett som jeg syntes virket veldig likt det andre på 4Gb: Dette Ville noen av disse Ram brikkene fungere bra til W7 versjonen jeg har? Senere vil det også komme X-fire med HD 5850, men først dette med Ram. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Av disse to kit'ene ville jeg gått for det første. Ang. triple-channel Kit er det ikke noe i veien for å bruke 2 av brikkene, men det virker liksom "unødvendig" å kjøpe, all den tid man på AMD i utgangspunktet skal ha enten 2 eller 4 brikker som optimalt kjøres i dual-channel. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Av disse to kit'ene ville jeg gått for det første. Ang. triple-channel Kit er det ikke noe i veien for å bruke 2 av brikkene, men det virker liksom "unødvendig" å kjøpe, all den tid man på AMD i utgangspunktet skal ha enten 2 eller 4 brikker som optimalt kjøres i dual-channel. noen kompisser av meg sa også at jeg burde gå for dette: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=132282 Tusen takk Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 noen kompisser av meg sa også at jeg burde gå for dette: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=132282 Tusen takk Var det ikke det jeg skrev også? Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 noen kompisser av meg sa også at jeg burde gå for dette: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=132282 Tusen takk Var det ikke det jeg skrev også? Jo: "noen kompisser av meg sa OGSÅ(..)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå