Gå til innhold

sitter microsoft litt fast pga navnet xbox 360?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hva? natal er jo bare webkamera med mikrofon og diverse muligheter, ikke en konsoll. eller tenker du på at siden vi får natal så utsetter de en ny xbox?

Lenke til kommentar

Spennende tråd =) Er nok sikker på at den ikke kommer til å hete:

- Xbox Wii (Høres nok for latterlig ut)

- Xbox Vista (Kunne passet men nei xD)

- Xbox DS (Nei ,,,)

- Xbox 3 (Siden det har vært en 360, så tviler jeg på de vil ha et lavere tall som ekstra navn)

- Xbox III (Romertall 0.o?)

Ville tro at Xbox 720 kunne vært aktuelt, men tror heller de kommer til å bli som Nintendo, at de bytter på for hver gang, slik som de har gjort med Windows. F.eks XP, Vista, 7, osv ...

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Når jeg snakker om at de kommer til og følge Windows navngivningen, mener jeg ikke at de kommer til og produsere en Xbox 7 eller Xbox Ultimate. Xbox 7 kommer ikke til og skje før om eventuelt et godt stykke fram i tid. Jeg tror heller ikke at de vil gi Xbox, windows assosiasjoner heller, men at de slenger på et nytt navn etter xbox er meget trolig..

Lenke til kommentar

De kaller nok den neste Xbox'en for Æksbåks. Slik beholder de navnet uttalemessig, pluss at de får fornyet navnet skriftlig.

Nei, men fra spøk til alvor har jeg, naturlig nok, ikke anelse på hva det nye navnet vil bli. Blir spennende å se i fremtiden, og er litt kos å lese i denne tråden om hva folk tror. Mange spesielle og gode navn. :wee:

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...