banansplitt™ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spiser min andre middag i dag. Til 13kr! Euroshopper margarita pizza, krydrer den med oregano og legger på litt ost. Billig og sinnsykt godt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spiser min andre middag i dag. Til 13kr! Euroshopper margarita pizza, krydrer den med oregano og legger på litt ost. Billig og sinnsykt godt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spiser min andre middag i dag. Til 13kr! Euroshopper margarita pizza, krydrer den med oregano og legger på litt ost. Billig og sinnsykt godt. Euroshopper er faktisk god, men du trenger litt kjøtt på. Skinke eller pepperoni. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Enig, Night. Det er DA det blir sinnsykt godt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvor får man kjøpt Euroshopper? Det her høres ut som fremtidig lunsjmiddag for min del. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Herregud, dere har ikke smak. Det er kun et fåtall frossen-pizzaer som gjelder - resten er for bumser og narkomane. Hot Pizza og div Grandis typer. Evt P.Mozzarella eller Pizza-pollo om du må skyve ned en lite tass på kort tid. Facht Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Man blir dog ikke mett av en, så man trenger to. Tre-fire osteskiver, masse oregano og skinke eller pepperoni (Salami funker det og), så har man et greit måltid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Får man ikke kjøpt Euroshopper på Rimi? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvor får man kjøpt Euroshopper? Det her høres ut som fremtidig lunsjmiddag for min del. Ica og Rimi blant annet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Herregud, dere har ikke smak. Det er kun et fåtall frossen-pizzaer som gjelder - resten er for bumser og narkomane. Hot Pizza og div Grandis typer. Evt P.Mozzarella eller Pizza-pollo om du må skyve ned en lite tass på kort tid. Facht Hot pizza har jeg rett og slett spist meg lei av, men den funker. Samme med Ristorante Mozarella, spist meg lei men funker. Originale med sånne pepper (grønnsak) og pepperoni samt Euroshopper-pizzaen til 13kr. Jeg får helt noia av slike billigprodukter, vanligvis smaker det papp, men denne er faktisk knallgod. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Spiser min andre middag i dag. Til 13kr! Euroshopper margarita pizza, krydrer den med oregano og legger på litt ost. Billig og sinnsykt godt. Haha, pleier å gjøre det samme selv. Billig, og med litt ekstra ost oppå er det, WOLLA. De pizzaene som ligger i frysedisken smaker som regel plast/dritt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Billigpizza suger. Helt enig med Game her. Hot Pizza er tingen, samt et par av Grandis pizzaene. Er litt lei Pollo og Mozzarella variantene til Ristorante, så den nye "on the block" er Pizza Grande Salame: Endret 25. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Den der er veldig god, tc. Kjøper den mye selv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De er for små spør du meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Som sagt, Pizza GRANDE Salame. De er ikke for små. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tenkte på pizzaene jeg da. Hjelper ikke at det er stor salami når pizzaen er liten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare å kjøpe flere det, DJ. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 De er ikke direkte billige da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe, ja. Godt poeng. Btw, er vi i Awards-tråden? Trodde dette var RedCafé. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Billigpizza suger. Helt enig med Game her. Hot Pizza er tingen, samt et par av Grandis pizzaene. Er litt lei Pollo og Mozzarella variantene til Ristorante, så den nye "on the block" er Pizza Grande Salame: Alle pizzaene i frysedisken som du får i butikk smaker piss, men Euroshopper Margarita med litt ekstra ost på er godt og utenom det så er det kun Grandiosa Pepperoni som funker. Om du skal ha ordentlig pizza er det bestilling på en pizza-sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå