Gå til innhold

Manchester United: Den Store Awards-tråden - Prisutdeling!


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, dere har ikke smak. Det er kun et fåtall frossen-pizzaer som gjelder - resten er for bumser og narkomane.

 

Hot Pizza og div Grandis typer. Evt P.Mozzarella eller Pizza-pollo om du må skyve ned en lite tass på kort tid.

 

Facht

Hot pizza har jeg rett og slett spist meg lei av, men den funker. Samme med Ristorante Mozarella, spist meg lei men funker. Originale med sånne pepper (grønnsak) og pepperoni samt Euroshopper-pizzaen til 13kr. Jeg får helt noia av slike billigprodukter, vanligvis smaker det papp, men denne er faktisk knallgod.

Lenke til kommentar
Spiser min andre middag i dag. Til 13kr! Euroshopper margarita pizza, krydrer den med oregano og legger på litt ost. Billig og sinnsykt godt.

Haha, pleier å gjøre det samme selv. Billig, og med litt ekstra ost oppå er det, WOLLA.

 

De pizzaene som ligger i frysedisken smaker som regel plast/dritt.

Lenke til kommentar
Billigpizza suger. Helt enig med Game her. Hot Pizza er tingen, samt et par av Grandis pizzaene. Er litt lei Pollo og Mozzarella variantene til Ristorante, så den nye "on the block" er Pizza Grande Salame:

 

pizza_salame.jpg

Alle pizzaene i frysedisken som du får i butikk smaker piss, men Euroshopper Margarita med litt ekstra ost på er godt og utenom det så er det kun Grandiosa Pepperoni som funker. Om du skal ha ordentlig pizza er det bestilling på en pizza-sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...