Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Poll er oppe! Flere fan-spørsmål er ønsket. Prisene er skrevet i stein, men kan så absolutt diskuteres. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Altså... er vel omtrent ingen av dere som har laggt ut bilder enn i max en time på dette forumet, så skjønner igrunn ikke hvorfor prisen er med en gang Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ekstra-visning kun for deg, Same. *gone* Endret 24. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Altså... er vel omtrent ingen av dere som har laggt ut bilder enn i max en time på dette forumet, så skjønner igrunn ikke hvorfor prisen er med en gang Trenger ikke spamme trådene med bilder da våre ansikt og aura er noe alle husker for resten av livet etter første titt. Brenner seg inn på hornhinna. Vi legger ut bilde i tyve minutter og blir nominert opp i mente. Mens du kaster bilder etter forumbrukerne og ikke blir nominert så mye som én gang. Bittert? Luker sure druer lang vei av innlegget ditt Sameboe. Som sagt Points, du er søt. Ingen kan si noe på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 bare så det er sagt. Jeg lagrer alle bilder jeg får med meg. og det er ganske mange, da jeg har seriøse fritidsproblemer. Så om folk vil ha bilder, er det bare å sende PM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Eg klarer liksom ikke å få meg til å tro at Game er i "kjekkas" klassen.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Av meg også? Liker det dårlig tøs. Send meg bildene du har på PM, jeg vil se hvilke det er... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Han har de ikke på denne maskinen han sitter på nå. Kun Home&Away bildet av Points... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skal sies at jeg også fikk fire (og en halv) nominasjon/er til Kjekkasen. Trist at tc47 ikke tok den altså. Han bør definitivt legge ut litt eyecandy. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Jotun, din gris. Du kunne vært min far! 21år vs 42år (?). Du er for gammel til å forhøre deg om bilder av hot "ungdom", særlig av undertegnede som er av ditt eget kjønn. Eller er giftemålet ditt bare en fasade?!? Vent!- er det mrs Jotun som er pålogget? Da kan du bare ta kontakt på PM, så skal du få se bilder ala naturell... mmmmm milf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 bare ilf foreløpig Game Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Av meg også? Liker det dårlig tøs. Send meg bildene du har på PM, jeg vil se hvilke det er... Har et av deg. Du la det ut i romjula. Hvis jeg gidder ta opp laptopen før jeg laller skal jeg sende. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 bare ilf foreløpig Game Lov å prøve seg, regner med at du tok mitt forsøk på rett på kinnet. 40% er forøvrig enig med meg i at Points stjal prisen som årets kjekkas fra undertegnede. Han har stemt på seg selv også, så da sier vi 0 % Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Kverulant, optimist og gamling. Joda, er fornøyd med den Dog jeg er kanskje ikke den mest optimitiske før resultatene kommer inn. Er nærme å vinne et veddemål som ikke er så optimistisk Endret 25. januar 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og som jeg svarte deg på msn; det er jeg som setter trendene. Hahaha. Mye unødvendig, usaklig, underholdene male-bonding her for tiden. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ekstra-visning kun for deg, Same. *gone* FIKK IKKE SETT Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du får høre med Herr brun da. Han har lagret alle bilder av points og game.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, såg det.. creepy.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Etter forespørsel fra flere kvinnelige deltakere blir det en ekstravisning: *gone* Endret 25. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå