Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Smågal: Det har noe med hva folk søker på. Noen folk søker på points nude youtube. Andre gjør ikke det. Link? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Oh boy. Jeg vant tre og det er herlig, spesielt "høyest fotballkunnskaper". Nå får jeg bare fortsette året fremover med å lese Fotball-litteratur og se fotballkamper Jeg skal komme med et mer utfyllende innlegg i morgen. I kveld er det Calcio som gjelder selvsagt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da var jeg snilleste og gladeste medlem her, godt å vite! Hadde det vært Scholes og Song priser her også, hadde du garantert hatt flere. Takk for den flotte prisen. Den skal brukes til å bli kvitt smileyene! Fixed!!!!!!!!!!!!!!!! Fidex Jævlig bra Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Link? Får ikke lov for Points. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Neimen. Jeg vant, gitt! Jeg er også den eneste som kan skryte av å ha vunnet 100% av prisene jeg var kvalifisert til Det varmer, gutta, det varmer. Gratulerer til alle andre prisvinnere! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Kjekkas-prisen kan jeg takke han der oppe for. Helt utrolig godt utført håndarbeide, ren og skjær kunst! Pics or it didn't happen! Nå fikk du meg til å gå inn på dass, dra fram mobilen og dra en valpe-tryne pose. Ble ikke helt fornøyd, ser ikke så tøff ut som jeg egentlig er, noe som er trist mtp. det imaget og ryktet jeg har på dette forumet. Bildet står i nøyaktig 3 minutter, så kjipt for deg om du ikke får nyte årets kjekkas-pris. Better luck next year! EDIT: Bildet er i elendig kvalitet, så dere får dessverre ikke med dere det fantastisk bra friserte facial-hairet mitt.. Ser også usedvanlig spinkel ut, dette skyldes skygger. *GONE* Blir muligens en ekstra-visning ved en senere anledning. Endret 24. januar 2010 av Points Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) I SAW IT ..ikke første gang han poser for meg akkurat. Endret 24. januar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Once on the internet, always on the internet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Ligner på søstra til bestekompisen min Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Som jeg skrev til Points på MSN, så er det kort hår som er inn i 2010 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Og som jeg svarte deg på msn; det er jeg som setter trendene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Points setter aldri trendene, det er faktisk den kjekke Raste som setter trendene. Endret 24. januar 2010 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Slutt å kall deg selv kjekk, du fikk ingen stemmer. Om du fortsatt mener du er kjekkere enn meg kan vi gjerne ta en liten battle i DNFK og la de jentene som henger der avgjøre. For å si det sånn; jeg frykter ikke akkurat et tap. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå legger jeg meg heller ikke ut på d.no som du gjør som også gjør at folk kan se deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fett. Runner up i to av de mindre gode prisene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Points ligner veldig på en i H&H..... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Points ligner veldig på en i H&H..... H&H? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Home and Away, mener du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja... Mye det samme. Ric heter han vel, han som er Points sitt forbilde i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå