Burrre Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei, Har et Canon digital Ixus kamera, som jeg prøver å få koblet til via USB. Det står dessverre ingenting om XP, som jeg har, i Manualen. Når jeg prøver å installere software, får jeg beskjed om at det manglerdigital signering, eller noe sånt. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Last ned nye drivere for Winxp på www.canon.com eller prøv å installere de du allerede har, selv om de ikke er digitalt signert av Microsoft. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 du kan vel bare vente deg kcik eller ban.. 3 poster uakseptabelt.. leste du ikke retningslinjene før du registrerte deg på forumet? Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 sorry, PCen hang litt, så jeg trykka OK flere ganger. dårlig med PC.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 alexio...dette forumet fungerer sånn at trykker du på OK tre ganger, så kommer det 3 tråder. Var nok bare han som var litt utålmodig...så slett de andre trådene :wink: Og aldri trykk OK mer enn en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå