Gå til innhold

Braindumps / testeksamen til Microsoft 70-401-eksamen?

darkness|

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Regner med at det du prøver å si er at sertifiseringer er bortkastet :)

Det kan godt være at du føler det slik, men i jobbsammenheng så har det faktisk en del å si for kunder å vite at konsulentene er sertifisert.

Grunnen til at jeg vil bruke braindumps er fordi jeg synes testene ofte er kronglete formulert, og jeg synes det er greit å vite sånn ca hvordan spørsmålene er. I tillegg så synes jeg det er greit å vite sånn ca hvor i løypen man ligger.

Lenke til kommentar

At du trenger braindumps viser ganske klart at du ikke kan det du skal sertifiseres i. Ja, sertifiseringene fra Microsoft er ofte kronglete formulert, nettopp for at du skal måtte tenke selv og bevise kunnskapen.

Lenke til kommentar

Hos Microsoft står det blant annet:

The Examinee may be prohibited from taking any Microsoft Certification Exams, and/or may be decertified as a Microsoft Certified Professional (MCP) if Examinee violates this Exam Agreement and/or engages in any misconduct. Testing center proctors are authorized to take immediate and appropriate measures against Examinees that are caught violating testing rules. This policy is enforced to ensure the integrity of the Microsoft Certification exams and the MCP. Examples of misconduct and/or misuse of the Exam include, but are not limited to the following:

...

Using unauthorized materials in an attempt to satisfy Exam requirements (this includes using braindump material and/or any unauthorized publication of Exam questions with or without answers)

...

Like greit å bare kjøpe en øvelsestest.

Lenke til kommentar
Regner med at det du prøver å si er at sertifiseringer er bortkastet :)

Det kan godt være at du føler det slik, men i jobbsammenheng så har det faktisk en del å si for kunder å vite at konsulentene er sertifisert.

Grunnen til at jeg vil bruke braindumps er fordi jeg synes testene ofte er kronglete formulert, og jeg synes det er greit å vite sånn ca hvordan spørsmålene er. I tillegg så synes jeg det er greit å vite sånn ca hvor i løypen man ligger.

Sertifiseringer er gull, men når man bruker braindumps blir de null verdt.

Kan si deg såpass at MS har på de senere (TS/MCITP) gått vekk i fra stil formuleringene som fantes på 2K3 sertifiseringene og tidligere.

Det er nå kort og godt fortalt hva scenarioet er og går ut på, samt hva de vil frem til.

Du burde klare de uten braindumps :)

Men det er nå bare en mening jeg har, og du behøver ikke å ta høyde for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...