sana Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg får dagpenger fra NAV, og har snart brukt opp alle mine uker(har jobbet litt som vikar innimellom). Når stønadsperioden er over, og hvis jeg ikke får meg jobb, hvor lenge er jeg uten penger da? Til jeg får meg jobb? Hva om jeg ikke får det..? Sosialen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 har du prøvd og få deg jobb? Lenke til kommentar
sana Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 har du prøvd og få deg jobb? Ikke at det har noen ting med det jeg spør om, men ja jeg prøver. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hæ, får du dagpenger selv om du har jobbet innimellom? Lenke til kommentar
sana Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Hæ, får du dagpenger selv om du har jobbet innimellom? Skriver jo opp på meldekortet hvor mye jeg jobber. Har man jobbet mindre enn 50% så får man dagpenger. De ukene jeg jobbet mer enn det får jeg selvfølgelig ikke dagpenger. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Skriver jo opp på meldekortet hvor mye jeg jobber. Har man jobbet mindre enn 50% så får man dagpenger. De ukene jeg jobbet mer enn det får jeg selvfølgelig ikke dagpenger. Ah, skjønner. Så du forsvinner ikke fra dagpengeregisteret deres (altså må søke om det på nytt) selv om du et par uker har jobbet over 50 %? Og er ikke meningen å kapre emnet ditt, selv om jeg nettopp gjorde det. XD Endret 28. januar 2010 av Skoony Lenke til kommentar
sana Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Neida, man fosvinner ikke fra registeret dems så lenge man husker å sende meldekort hver 14. dag.. Ingen problem at du kupper tråden- er ikke bare-bare å bli klok på NAV sine regler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå