te8et Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei, pleier å falle ut av nettet av og til For å få nettet tilbake, deaktiverer jeg Nettverkstilkoblingen i kontrollpanelet, og aktiverer den igjen Hva kan være årsaken? Lenke til kommentar
te8et Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Er det trådløst? Nei, kabel. Men faller bare ut når det er mye nettbruk Lenke til kommentar
smoke Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Testet med annen ruter? Eventuelt sjekk om det er flere som har samme problem som deg. Endret 25. januar 2010 av smoke Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan vere rutern (modemet) treng ein fireware oppdatering. Vist du kan poste vilken ruter (modem) du har kan vi sjå kva løsninger vi kan hjelper med Lenke til kommentar
te8et Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 smoke: Har testet med en annen ruter ja, skjedde der også Tj-nome: Har en D-Link DI 524 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Her kan du laste ned ny fireware: Link Kan eg få navnet på Hovudkortet ditt sån vi får oppdatert nettverksdrivern til pc-en din? Tru feilen ligg der siden du har testet men ein anna ruter. Men prøv oppdatere firewaren likevel Endret 26. januar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
te8et Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Her kan du laste ned ny fireware: Link Kan eg få navnet på Hovudkortet ditt sån vi får oppdatert nettverksdrivern til pc-en din? Tru feilen ligg der siden du har testet men ein anna ruter. Men prøv oppdatere firewaren likevel Takker, skal installere den nye firmawaren Hovedkortet er: Gigabyte GA-MA770-DS3 v2.0 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Link Velge du din version av operativ systemet. og laste ned Realtek LAN Driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå