Babyloner Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hei.. Har kjøpt meg en router, type D-link 650 Greia er at jeg vil ha et "filter" som stopper netttilgangen så fort jeg har lastet ned eller opp 5 GB...Jeg kommer til å ha 5 pc'er kobla til, og nettet må stoppes på dem alle.. Er det noen måter å få dette til på ? Håper på hjelp!! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Regner med at enkleste måten å få dette til er å legge inn et program på alle som begrenser nedlastningen til 1Gb pr pc. Noe alla : http://www.netlimiter.com/ antar jeg. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tviler på at du får dette til med en standar ruter. Muligens får det til med en heftig cisco ruter el. Og det er defenitivt mulig med en pc satt opp som ruter. Dog hvordan er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lukter jeg mobilt bredbånd? Tror det enkleste er å passe på bruken og nappe ut kontakten når du passerer 5Gb. -C- Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Netlimiter er fin, eller du kan sette instillingene direkte i en eventuell torrentklient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå