NM91 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg var og fyllte bensin i sta. Som dere sikkert vet er det en knapp i midtkonsollen man trykker på for å åpne bensinlokket. den funker fint, men problemet kommer når jeg skal lukke det, da blir det liksom ikke holdt fast, så nå står det halvåpent. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg var og fyllte bensin i sta. Som dere sikkert vet er det en knapp i midtkonsollen man trykker på for å åpne bensinlokket. den funker fint, men problemet kommer når jeg skal lukke det, da blir det liksom ikke holdt fast, så nå står det halvåpent. Noen som har noen råd? Prøvd å smøre låsen ved tank lokket? Kan være at den armen som ta imot og låse henger fast inni der. Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Brukte litt wd40 og tinte opp med varmluftspistol nå, det funka Lenke til kommentar
halaa Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Brukte litt wd40 og tinte opp med varmluftspistol nå, det funka hei hva er wd40 egentlig? har det samme problem jeg og Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 WD40 er et universalmiddel som løser rust, driver ut fukt og smører. Det er vel mekanikerns MacGyver på boks Lenke til kommentar
halaa Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 WD40 er et universalmiddel som løser rust, driver ut fukt og smører. Det er vel mekanikerns MacGyver på boks takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå