th3_voice Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg trenger et nytt skjermkort, da det gamle har begynt å gi uhorvelig med minnefeil og slenge vertices i hytt og pine. Jeg har ikke spesielt høye krav og holder meg stort sett til de litt eldre rekkene med kort, eller i hvert fall ikke siste mote. Dessverre haster det litt... jeg har kikket rundt, og funnet ut at i prisklassen min for øyeblikket bor blant andre Radeon 5770 og gfx 260. Så langt er tankene mine disse... gfx260 Jeg stoler på nVidia i større grad enn ATI Scorer jevnt høyt og greit Generellt er driverne til nVidia gode (imo) Radeon 5770 Scorer som regel noe høyere enn gfx260 Skrytes mye av MEN! Mine erfaringer med ATI tidligere fyller meg med angst og skepsis Driverne deres har pleid å være eksempler til skrekk og advarsel ... jeg slites litt mellom å gi ATI en ny sjanse, eller gå med nVidia. Er det noen som har noen innspill som kan avhjelpe prosessen? Noen som evt. har noen spesifikke modeller jeg "må" kikke på? Endret 24. januar 2010 av th3_voice Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 5770 har også direct x11 og lavere strømforbruk og varmeutvikling.. driverne til ati kan være en smule shabby, men det er bare å ikke bruke den nyeste av min erfaring.. Lenke til kommentar
th3_voice Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Hva med PhysX, tar 5770en det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 nei, men ati har noe tilsvarende.. har ikke sett så mye på det.. physX er kult nok, men krever sitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå