herzeleid Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei. er det noen som vet om en måte å koble stasjonær pc til laptopen slik at man kan bruke laptopen som skjerm? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 det begynner å bli noen poster om det. rat at ikke alle har fått det med seg. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ok elgen, jeg lurer også på dette. Kan ikke du fortelle fort hvor disse trådene er, og konklusjonen(e) ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 MaxiVista gjør det mulig, men det er en programvare løsning. http://www.maxivista.com/ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ok elgen, jeg lurer også på dette. Kan ikke du fortelle fort hvor disse trådene er, og konklusjonen(e) ? Det var da en hard konklusjon, "alt" er mulig. Om du har en nettverkskabel mellom pcene, og begge har gigabit nettverkskort så kan du bruke vnc eller remote desktop, du vil ikke få like rask oppdatering som direkte til en skjerm, men det vil nok være godt nok til å bruke til å styre serveren o.l. Har selv kjørt remote desktop gjennom vpn, gikk bra nok til å kunne aktivere og se bildet på webkameraet som var koblet til pcen, litt funky å logge inn på en pc og se på webkameraet 50 mil bort. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ok elgen, jeg lurer også på dette. Kan ikke du fortelle fort hvor disse trådene er, og konklusjonen(e) ? det har vært tatt opp flere ganger , men det virker som om det ikke er mulig å finne dise postene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå