Zeorsd Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei! Da har jeg virkelig klart å rote det til for meg selv her, kort forklaring Etter at vifta i laptopen min, en dell 1720 begynte å bli ødelagt bestemte jeg meg i går for å installere et backup program ettersom jeg tenkte jeg skulle åpne opp pc'en og fikse den. Etter å ha installert det ba det om å få restarte pc'en. "Greit" tenkte jeg, men i farten glemte jeg at jeg holdt på med å overføre en stor fil til min eksterne harddisk. PC'en gikk av, men ville ikke starte etterpå, noe jeg antar skyldes enten installeringen av det nye programmet eller at harddiskene var aktive når den startet på nytt. Nå har jeg kjørt en system restore cd, og pcen virker ok, men jeg får ikke opp den eksterne harddisken i windows explorer, selv om den kommer opp i enhetsbehandling. Jeg har testet den på en annen pc, og den fungerte fint, fikk opp alle filene osv, og kjørte en kjapp test også. Har forsøkt å av-installere og installere igjen driveren, dette hjalp heller ikke. Det rare er at Vista tydeligvis greide å hente driverne, og jeg tror de kom fra harddisken. Noen forslag til løsning her? Er forresten en WD 750gb MyBook Liten edit: Fikk til og med til å bruke WD sin diagnostic tool til å fungere nå, kjørte gjennom en smart-test uten problemer. Bekrefter for meg at det er noe rart med vistaen min nå Endret 24. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Der fant jeg jammen meg løsningen selv! Endte opp med å se mer på datamaskinbehandling, hvor det ganske enkelt bare var å endre stasjonsbokstaven til G, det var nemmelig ingen bokstav tildelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå