Kowalski Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Så er det jo en god anledning til å "finne" ny band. Jeg har også hørt at det finnes noe som heter "MP3" som kan være bra til det. Mulig det bare er rykter Godt poeng, det er egentlig mye bedre å høre på musikk i lusen lydkvalitet (som man ikke vet om er tagget riktig) enn å se hvordan band faktisk er på scenen. :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Så er det jo en god anledning til å "finne" ny band. Jeg har også hørt at det finnes noe som heter "MP3" som kan være bra til det. Mulig det bare er rykter Er nok bare rykter ja Kan ikke sammenligne en konsert med en haug med lusne mp3'er Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Spør du meg er mp3 10x bedre å finne artister du vil kjøpe plater av enn konserter. Finnes flere band som leverer knall varer live, mens CDene ikke er verd pengene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Min bror skal til Roskilde...kanskje dere ser en fyr som ligner på meg der Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva! Du som har supermann merket som avater og greier? Selv om jeg nesten er supermann, så kan jeg ikke passe teltet mitt alltid. det finnes flere andre verdensproblemer jeg må løse mellom konsertene. Jeg må vel be Batman og Spiderman om litt hjelp. :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har et aldri så lite spm. Hva heter busselskapene som kjører ned til Roskilde? Fra Oslo. Evt. url'er til busselskapene. Lenke til kommentar
tft Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 HELP!!!Noen som har en roskilde billett til overs....eg har ikke fått meg. DOH!!!! DOH!!!! DOH!!!! ta kontakt om du eller noen du kjenner har en billett til Roskilde 2003. Tom Frode Taksdal, Mob:40226212, [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå