tigergutten Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jepp,topic`en sier vel det meste. Skal selv nedover, og fant plutselig ut (idag) at det bare er 2 helger til, for den tredje helga reiser vi nedover Er steinklar!! Dette skal bli bra, aldri vært med før, men snakket med mange som skal nedover.. Kommer masse kule band i år, og tilnærmet gratis (hvertfall i forhold til norske priser) alkohol sier jeg aldri nei til 8) SKÅL! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Nei jeg skal ikke dit, så meg treffer du ikke. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hadde jeg hatt penger ja men desverre dessuten blir det tur med klassen til estland om en uke så. Det hadde vært drit kult å vært å sett metallica på roskilda da men men Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 *rub it in, why don't you?* På jobben min hadde vi trekning om hvem som skulle få fri til de forskjellige festivalene i sommer (alle skal på noen). Jeg tapte. Ekstremt bra program i år.. De jeg skulle ha sett, i alfabetisk rekkefølge: Asian Dub Foundation, Brendan Benson, Beth Gibbons & Rustin Man, Björk, Black Heart Procession, Bonnie "Prince" Billy, Cato Salsa Experience, Chicks On Speed, Datsuns, Dirty Vegas, Doves, Dzihan&Kamien, El-P, Dave Gahan, Gang Starr, Hellacopters, Kashmir, Lemon Jelly, Metallica, Mr.Lif, The Polyphonic Spree, Queens Of The Stone Age, RJD2, Radio 4, Sgt. Petter, Salvatore, Sigur Ros, Squarepusher, The Streets, Tomahawk, Turbonegro og Yo La Tengo. Puh, lang og knallbra liste Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 *rub it in, why don't you?* På jobben min hadde vi trekning om hvem som skulle få fri til de forskjellige festivalene i sommer (alle skal på noen). Jeg tapte. [/size] hehe,neste gang må du fikse trekningen vet du :wink: Slikt kan man ikke gå glipp av 8) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 *rekke opp handa* rægger nedover 23 8) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hadde i lang tid planer om å reise, men har solgt billetten min nå. Vet av erfaring at festivaler krever en god del penger, noe jeg føler er mangelvare etter russetida. Så var ikke programmet så fantastisk bra heller dvs de gode banda er det ikke lenge siden jeg så sist med unntak av Iron Maiden og Metallica. Å betale 3-4000kr for to konserter blir litt mye : Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Tjah.. er jo ikke bare musikken man drar ditt for. Det er jo en ukes tjohei og tuddelitutenteien og. Så er det jo en god anledning til å "finne" ny band. De jeg gleder meg mest til er vel Metallica, Iron Maiden, Turbonegro, Streets.. humm.. no mer da? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Joda selvsagt drar man der også for festinga, men for min del blir det nok litt for dyrt uansett ja. Forøvrig må jeg anbefale Tex Hot'N Rock for dere som liker utesteder med litt tyngre musikk. Masse liveacts der også. Ligger i Strøget i København og de serverer iskald (rim på glassene) øl der http://www.tex-rock.dk/ Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 (...) Noen som har noen tips? Ekstremt bra program i år.. De jeg skulle ha sett, i alfabetisk rekkefølge: Asian Dub Foundation, Brendan Benson, Beth Gibbons & Rustin Man, Björk, Black Heart Procession, Bonnie "Prince" Billy, Cato Salsa Experience, Chicks On Speed, Datsuns, Dirty Vegas, Doves, Dzihan&Kamien, El-P, Dave Gahan, Gang Starr, Hellacopters, Kashmir, Lemon Jelly, Metallica, Mr.Lif, The Polyphonic Spree, Queens Of The Stone Age, RJD2, Radio 4, Sgt. Petter, Salvatore, Sigur Ros, Squarepusher, The Streets, Tomahawk, Turbonegro og Yo La Tengo. Min mening! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Her kommer min mening: Tool Ac/Dc A Perfect Circle Gomez Cake pluss pluss Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Her kommer min mening: Tool Ac/Dc A Perfect Circle Gomez Cake pluss pluss Interessant at du flagger musikksmaken din, bevares. Men ingen av disse reiser på betalt ferie til Roskilde såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Interessant at du flagger musikksmaken din, bevares. Jo, takk. Men ingen av disse reiser på betalt ferie til Roskilde såvidt jeg vet. Nei, det er akkurat det. Derfor gidder ikke jeg heller. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Skal ned, gleder meg veldig mye Sol, damer og gode konserter (metallica, Iron Maiden Immortal) 8) Koster 99kr for 90, 0,33l med øl i Danmark litt billigere enn oss som er vant med norske priser. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hihi ja ølet er billig.. 150 for 30 1/2litere.. og da snakker vi om glass-flasker Blir vel en kasse om dagen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Brodern min skal ose nedover. Sjalu jeg, neeeeida!!!! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jepp, skal ned. Gleder meg sinnsykt. Det blir konge, er bare litt redd for å bli rundstjålet. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva! Du som har supermann merket som avater og greier? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Så er det jo en god anledning til å "finne" ny band. Jeg har også hørt at det finnes noe som heter "MP3" som kan være bra til det. Mulig det bare er rykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå