xXRealGamerXx Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei Skal bestille deler i morra men det er ingen som har Sapphire radeon HD 5870.... Så jeg tenkte å kjøpe et annet skjermkort istedet. Lurte på hvilken av HIS/MSI/XFX/ASUS/PowerColor Radeon hd 5870, som yter det samme som Sapphire..?. Endret 24. januar 2010 av xXRealGamerXx Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 same shit different wrapping.. så lenge de bruker samme kjøler så kjører den også standard klokk... eneste lille forskjellen er bare litt i hva som er i pakka... Lenke til kommentar
xXRealGamerXx Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 same shit different wrapping.. så lenge de bruker samme kjøler så kjører den også standard klokk... eneste lille forskjellen er bare litt i hva som er i pakka... Så hvilken av dem burde jeg velge? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det velger du jo selv.. Ta den du vil ha. De er helt like, bare etikketen er forandra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 for min del er det den billigste kontra garanti jeg finner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå