Ninamor23 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Trenger litt hjelp her å håper noen kan hjelpe meg Altså, jeg har pleid å bruke mozilla firefox, men nå bare kødder den... Når jeg går inn på den, å vil inn på facebook og alt annet, så kommer den bare til Bing søkesiden, kommer ikke inn til facebook eller noe. Hva er det som skjer?? Og hva kan jeg gjøre for å liksom?? Endret 24. januar 2010 av Ninamor23 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 har du installert noen tilleggs programmer som inneholder en bing searchbar? Lenke til kommentar
Ninamor23 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 har du installert noen tilleggs programmer som inneholder en bing searchbar? Det vet jeg faktisk ikke... har ikke noe sånn kjempe greie på data liksom... hehe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 om du ikke er noe til å fikse, eller har noen som kan det for deg, er det enkleste å avinstallere firefox for så å installere på nytt Lenke til kommentar
Ninamor23 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 om du ikke er noe til å fikse, eller har noen som kan det for deg, er det enkleste å avinstallere firefox for så å installere på nytt Ja, nå har jeg avinnstallert det å lagt det inn på nytt, MEN det er akkurat det samme... Ingen som har hatt det samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 se etter i programlisten din om du har noe som heter bing toolbar eller noe slikt og avistaller den.. Lenke til kommentar
Ninamor23 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Bing hindrer meg enda? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 prøvd en annen nettleser som feks google crome? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Sjekk hosts fila Mulig noe redirecter alt til Bing Endret 7. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Sjekk hosts fila Mulig noe redirecter alt til Bing Ja det var ett bra svar til en som kan lite om data. NOT. Dersom det var noe galt med hosts (%WINDIR%/drivers/etc) så impliserer det at trådstarter har fått uønsket visitt på sin PC (spyware). Er vel her mer snakk om problemer med Internett-forbindelse når browser gir en søkeside isf "not found". @Trådstarter: Hva med å prøve en annen browser som foreslått (IExplore er vel nærliggende å prøve). Endret 7. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg synes dette lukter virus,trojaner eller rootkit. Bing er noe herk men den pleier kun å overta søkemotor, ikke redirecte adresser til bing.com. Fant en tråd med lignende problem på Spybot's forum. Er jo ikke brått sikkert det er dette men er ihvertfall et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå