Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bing søkeside blokkerer for nettsurfing

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her å håper noen kan hjelpe meg :)

Altså, jeg har pleid å bruke mozilla firefox, men nå bare kødder den...

Når jeg går inn på den, å vil inn på facebook og alt annet, så kommer den bare til Bing søkesiden, kommer ikke inn til facebook eller noe.

Hva er det som skjer?? Og hva kan jeg gjøre for å liksom??

Endret av Ninamor23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
om du ikke er noe til å fikse, eller har noen som kan det for deg, er det enkleste å avinstallere firefox for så å installere på nytt

Ja, nå har jeg avinnstallert det å lagt det inn på nytt, MEN det er akkurat det samme... Ingen som har hatt det samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Sjekk hosts fila

Mulig noe redirecter alt til Bing

Ja det var ett bra svar til en som kan lite om data. NOT. :)

Dersom det var noe galt med hosts (%WINDIR%/drivers/etc) så impliserer det at trådstarter har fått uønsket visitt på sin PC (spyware).

Er vel her mer snakk om problemer med Internett-forbindelse når browser gir en søkeside isf "not found".

@Trådstarter:

Hva med å prøve en annen browser som foreslått (IExplore er vel nærliggende å prøve).

:)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg synes dette lukter virus,trojaner eller rootkit. Bing er noe herk men den pleier kun å overta søkemotor, ikke redirecte adresser til bing.com.

Fant en tråd med lignende problem på Spybot's forum. Er jo ikke brått sikkert det er dette men er ihvertfall et tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...