haaallo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny gaming-pc. Har sett på Komplett Gamer Premium i35, og lurer på om den er verdt pengene? Er dette en pc som vil vare en stund, eller vil den bli utdatert veldig kjapt? Jeg vet man kan spare penger på å bygge selv, men dette er ikke noe alternativ for meg. Og lurer også på om det er verdt å legge ekstra penger i en ssd harddisk? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10278 Takk for svar Endret 26. januar 2010 av haaallo Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ingen som har noen erfaring med denne her? Lenke til kommentar
nen636 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hallo, tror du kan få mye bedre pc for de penga hvis du setter den sammen selv, rammen var litt svak hadde bare 1333mh og skjermkortet kunne vært hd5870 er noen hundrelapper mer, men den yter nesten 30% mer. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Jeg har ikke god nok erfaring til å sette sammen en pc selv, og hvis jeg gjør det så må jeg også finne ut av feil hvis det skulle skje noe. Jeg har ikke kunnskapen til dette er jeg redd. Kan fikse småtteri, men er begrenset hva jeg kan. Har du noen eksempler på en pc som kanskje kan være bedre? Endret 27. januar 2010 av haaallo Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du kan se på Multicom sine ferdigbygde PC'er f.eks. Eller så kan du plukke ut de delene du vil og få f.eks Netshop til å bygge den for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå