NeEeO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg vil bedre sikkerheten på pcen min ved å bruke ctrl+alt+del slik det er i tidligere versjoner av Windows. Jeg har prøvd å gjøre det ved å klikke på kjør og deretter skrive netplwiz, jeg merket av krev at brukere.... ctrl+alt+del, men de gikk ikke sannsynligvis fordi jeg ikke er administrator. En annen måte er å bruke HKEY_MACHINE_LOCALE, men det går ikke på vista home, men man kan starte opp HKEY_MACHINE_LOCALE ved å gå inn i cmd og starte den, men det er filer som er i xp man må bruke for at det skal funke som ikke er i vista home. Finnes det en annen metode for å at det skal funke å gjøre ctrl+alt+del uten å være admin?? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hvis det er oppgavebehandlinga du vil starte, kan du evt. prøve ctrl+shift+esc i stedet, alternativt, om du ikke har administrative rettigheter, process explorer. Veit imidlertid ikke om UAC vil forhindre den i å starte, men du kan prøve. Endret 24. januar 2010 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis det er oppgavebehandlinga du vil starte, kan du evt. prøve ctrl+shift+esc i stedet, alternativt, om du ikke har administrative rettigheter, process explorer. Veit imidlertid ikke om UAC vil forhindre den i å starte, men du kan prøve. Mente ikke oppgavebehandling, men å logge inn med CTRL+ALT+DEL. Men å starte oppgavebehandling med CTRL+Shift+ESC er en god snarvei. Tusen Takk Har du flere forslag så svar gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå