The_Darkness Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 SPTZBRGN Bunadslips For en tid tilbake fikk jeg øynene opp for dette produktet, og må si at jeg personlig synes dette er et veldig kult konsept, Slips inspirert av broderielementer fra noen av norges kvinnebunader. Slipsene er laget av samme ullkvalitet som brukes i bunadene, og med samme håndbroderte mønster. Hvilke slips som finnes kan sees på hjemmesiden, og der kan man også finne litt mer informasjon om produktet. Jeg vurderer selv å bestille Nordland blå, siden den matcher bunaden til fruen. Som nevnt syns jeg dette er et veldig kult konsept. Siden jeg ikke eier en bunad vil dette være et fint slips å bruke til 17. Mai, og andre anledninger der andre bruker bunad. Det jeg egentlig lurer på er hva dere andre syns om dette. Det er jo selvfølgelig ikke et fullverdig alternativ til bunad, men en artig twist på en ellers vanlig dress. Diskuter! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Litt for fargerikt for meg. Så veldig tacky ut rett og slett. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Glimrende ide og og bra konspet. Kunne tenkt meg ett selv(Tromsømønster?) Synes prisen var i stiveste laget, og kommer derfor neppe til å handle noe slikt. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Ja prisen er vanvittig høy, men det fører jo til at du får et produkt ikke alle har ; ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Hva sier husfliden eller de som sitter i syklubben som setter kravene til bunadene om dette produktet her egentlig? Det er noe helt grusomt med regler og ting en skal ha i orden for å kunne sy en bunad og jeg kan ikke tenke meg at de har fått det "godkjent". Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 Hva husfliden har å si om dette er jeg usikker på, men på nettsiden deres står det at "alle slips er håndbrodert og deretter sydd for hånd av Bunadsøm AS i Trondheim." så man skulle jo tro at Bunadsøm AS vet hvordan man syr en bunad. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 En god ide, men det blir for flashy for min del. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Morsom sak, men vil nok absolutt ikke kalle det noe alternativ til bunad nei. Det er et fancy slips. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Hehehehe, se for dere det hvite slipset ute til høyre kombinert med en svart skjorte... Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Hvitt slips med svart skjorte har faktisk blitt en meme her Men , tror ikke dette er noe jeg ville gått med. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Fett konsept da om dama har en budnad. Da hadde nok jeg kjøpt meg et. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Utvatning av ein _så_ gamal tradisjon? Nei. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Utvatning av ein _så_ gamal tradisjon? Nei. Helt enig. Enten hel bunad eller ingenting. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg personlig synes dette er kjempefint. Prisen er dog ikke like fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå