JorgenAMD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvor varmt kan et grafikkort bli før det tar kveld? Nå har jeg en temperatur på 57 grader på grafikkortet mitt som er et asus ti4200 geforce 128mb med standard vifte. Er det for mye? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du har for stor avartar..det er ikke så galen temp det. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Mitt POV 4200XP blir gromvarmt, rundt 57->59°, men det ser ut til å holde bra. Når jeg fyrer opp cs eller colin, slår jeg på noen vifter rundt kortet, slik at det aldri blir noe varmere.. Regner med at det hjelper endel. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg tror du vil oppleve artifatcs (ting som ikke er helt riktig i bildet) og at maskinen henger seg før gpu tar kvelden hvis du ikke er riktig uheldig. Dette er avhengig av hvor hurtig varmen øker. GPU'en på min radeon 9700 går iallefall opp til 75 grader uten artifacts. Vanligvis har jeg noen vifter på i kabinettet, men man må jo prøve litt Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 GF3'en min ligger på 60 Load og trives der. Har glemt å koble til vifta noen gangen uten at det har tatt livet av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå