lasse_hansen87 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei sånn. Et lite spørsmål, fikk meg pain på ps3 igår. La det inn idag. Den lastet ned et par oppdateringer på ca 500mb under installering. Men når jeg går inn på singelplayer og den første byen, eller den andre der. Så får jeg ikke spilt bowling greia. Får noe error greier. Og det står jeg må sjekke noe downloads greier. Har ikke ikke lastet ned noe annet enn det den installerte fra cd. Hva er galt? Flere som har samme problem? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Feil meldinga jeg får er slik: 'Error with content, view the download list on the Home Menu under Transaction Management to Re-Download this content.' Hvorfor kommer den når jeg velger bowling i singelplayer? Er dette noe flere opplever, eller er det kun hos meg?? Endret 24. januar 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hadde noe lignende problemer selv. Gå til nedlastingslisten og last ned på nytt. Skal virke da. Og kjør i gang spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå