Pug Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Henta nettopp Casio Exilim'en fra posthuset, og tenkte jeg skulle skrive litt om førsteinntrykker osv.. 8) Jeg var veldig i tvil om jeg skulle velge Pentax Optio S, Nikon Coolpix 3100 eller Casio Exilim EX-Z3, men valget falt til slutt på Casio'en, rett og slett fordi jeg syntes det så kulere ut enn Pentax'en. Litt størrelsesforskjell gjør ikke meg så mye. Nikon'en hadde ikke fått så bra testresultater, og det virket liksom litt mere klumpete enn de to andre kameraene. Hittil er jeg svært førnøyd med kameraet! Mindre Enn Digital Ixus serien, og meget pent design. Tok noen testbilder, og testa blandt annet "Couple Shot" modusen og noen andre moduser. Tenkte jeg kunne laste opp noen bilder etterhvert. Jeg har ikke funnet noe negativt med kameraet ennå, men så er ikke jeg noen fotograf heller da. Om noen er i tvil om å kjøpe EX-Z3, kan dere jo poste spørsmål? Jeg har ikke peiling på det tekniske, men om noen er i tvil om hva de skal kjøpe, kan jeg jo prøve å svare på spørsmål om kameraet likevel da.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå