Robbansvenske Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har uppgraderat fra vista til w7. Efter det nekter laptopen (toshiba satelige L300) att komme sig UT på nett..men finner trådløs internetbox som førut..dette er ett W7 problem som mange sliter med, noen som har forslag? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg skjønte ikke helt det med "men finner trådløs internetbox som førut". Men av erfaring så anbefaler jeg å innstallere en ren windows, har fått problemer selv ved oppgradering. Så har du mulighet så prøv en ren innstallasjon. Endret 24. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 fick med en upgrade w7 siden jag hade vista så räknar med att det ikke går att gøra en clean install från den.. Netverkskortet finner mitt trådløsa D-link som den gjorde med vista, men därifrån nekter internetten att komme igenom, like så med kabel i. Så det må vara w7 upgraden som køddet det till.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 intressant:-) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 OTROLIGT! det blev reinstallering og til 64 bit..og allt virker med en gang. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 OTROLIGT! det blev reinstallering og til 64 bit..og allt virker med en gang. Det er bra du fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå