FordFocus99 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hallo alle sammen. Jeg har en 99modell Ford Focus 2.0l, som jeg har fått litt start problemer med. Har ikke peiling på bil i det hele tatt.Er helt grønn. Det begynte når det ble veldig kaldt ute. Problemet er: Vrir om nøkkelen,bilen starter som regel med en gang, men "dør" ut igjen med det samme. Men hvis jeg holder gassen inne,og holder den der så stopper ikke bilen.Men jeg må stå med gassen inne til bilen er varm, og da holder den seg der.Har sliti med dette i 3-4 uker nå. Men det har gradvis blitt værre.Her om dagen så stå jeg i 20 min med gassen inne, og allikevel så kvelte bilen seg da jeg slapp gassen.Startet den igjen og bare kjørte noen mil og da kvelte den seg ikke.Samme problem hver dag. Noen som vet hva dette kan være? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det kan være mer problemerområder enn du kan telle på to hender. Du er grønn på bil og kan ikke klare å feilsøke den, selv ikke med hjelp fra noen her. Kjør den til verkstedet. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tomgangsregulator, noe med kaldstartsystemet, luftmassemåler, sensor for kam eller veiv osv osv. Helt umulig for oss å vite hva som kan være gale uten mere informasjon Ta den på verksted du og få lest ut feilkoder Lenke til kommentar
FordFocus99 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hadde den på et Ford verksted idag. De fikk ingen feil meldinger frem når de koblet den til. Men de trudde kanskje feilen var en slange som regulerte trykket til bånnpanne systemet, et eller annet sånt no Den slangen var iallefall flat som han sa, men den måtte bestilles, så da må jeg bare vente noen dager til. Får satse på at det er det som er feilen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå