Guano Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Svigerbrodern ringte meg og spurte om det var mulig å bytte hans Pentium 2 med en Pentium 3. Jeg vet ikke om begge er slot1, men hvis de er det; kan man bare bytte dem? Må man isåfall gjøre noe ekstra, mtp HK-innstillinger.. -Kay Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Laste ned siggen min og finn ut hvilket HK kroppen har, kom så tilbake, så kan vi finne ut hva du kan gjøre :wink: Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis begge er SLOT1, er det bare å bytte. Hvis P3'en er Socket 370 (FCPGA), må du skaffe et Socket 370 til SLOT1 konverteringskort. Tror ingen butikker har dem lengre, men bruktmarkedet her på hardware.no er en fin plass til å finne slikt. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det går jo ann på om hovedkortet støtter Pentium 3 CPUer da. Gjør som jarmo sa og sjekk hjemmesiden til produsenten av HKet om det støtter den CPUen. Tror du må flashe BIOS hvis det skal fungere da. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis begge er SLOT1, er det bare å bytte.Nei nei. Det finnes selvsagt P2-hovedkort som ikke støtter P3, selv med nyeste BIOS. (Intel 440LX f.eks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå