sjokoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hei, jeg har en bærbar datamaskin fra asus, model X51R. Jeg har nettop formatert datamaskinen og lagt inn windows xp istedet, og har lagt inn alle drivere til den. Men problemet er at jeg ikke kommer innpå det trådløse, jeg har "Wireless Console 2 version 2.0.6 innlagt, og bluetooth. Har jo selvfølgelig sittet innpå trådløst når jeg var på vista, men alt er jo så anerledes med xp untatt driverne. Jeg har også noe som heter net4switch som jeg prøvde å lage en bruker på, og valgte da Wireless LAN, men det funka ikke, det sto at jeg ikke hadde de rette "device-ne" innlagt. Wireless LAN står ON. Håper det er noen her som vet hva man må gjøre for å få trådløst, sitter akkurat nå med kabel. Edit: En ting med bluetooth, er at når jeg trykker for eksempel på konfigurer, eller trådløs utveksling, så kommer det opp en setup for drivere som jeg ikke får legge inn, pga det kommer altid opp noe med at jeg må inserte bluetooth et eller annet, kan det være denne? Endret 24. januar 2010 av sjokoen Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Bruk Windows 0 hva? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du bør jo prøve å legge inn driver for WLAN på nytt og sjekke at du ikke har noe feilmelding under enhetsbehandling (kontrollpanel, enhetsbehandling, nettverkskort). PS: Du må ha servicepack lagt inn for at WPA-kryptering skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå