Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Knust hjerte, hva skal jeg gjøre?

Gjest Guest_knust_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_knust_*

Hei,

Sitter her og er helt ødelagt så jeg tenkte like så godt å få skrevet det ned for å se om det hjelper noe.

Så historien er at jeg i sommer begynte å holde på med en jente som jeg likte veldig godt. Vi holdt på helt siden da og hu har mast lenge på meg om vi ikke skulle bli sammen. Jeg sa jeg ville vente litt før jeg ville bli sammen for å se om jeg kunne stole på henne pga diverse ting. Etterhvert begynte hu å si at hu elsket meg og maste mer og mer om vi kunne bli sammen. Vi var med hverandre nesten hver dag og jeg falt mer og mer for hun. Så kommer vinteren og på dagen før nyttårsaften hadde hu vært på en fest og jeg sov den dagen pga jeg skulle på jobb. Dagen etterpå var vi på nyttårsfest og der maste hu mer om at vi skulle bli sammen og at hu elsket meg osv. Dagen etter det finner jeg ut at hu hadde hatt sex med en jeg ikke kjente på dagen før nyttårsaften. Jeg ringer han fyren og han bekrefter det.

Da jeg konfronterer hu sa hu at han hadde ligget der men at hu ikke husket at de hadde hatt sex. Jeg ringte han fyren og han bekreftet at de va full men at de hadde gjort d. Hun påstår hardnakket på at hu ikke husker noe pga hun var så full. Hun sa han bare skulle ligge der for han ikke kom seg hjem etter nachspillet. Dette var hjemme hos hun.

Nå sender hu meldinger til meg om at hu elsker meg og aldri har elsket noen like mye som meg og at hu har d helt jævlig osv. Jeg har ikke snakket med hu siden konfrontasjonen og ikke svart på meldinger heller. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner det godt i brystet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mennesker er mer komplisert enn som så. En så primitiv handling som sex burde ikke ødelegge for noe som helst spør du meg. Det er 2010 for svarte. Vist hun fortsatt er glad i deg så er det faktisk fullt mulig at hun er det. På tross av denne lille misforståelsen. Ta en dag av gangen. Det må ikke være enten eller. Sitt en betingelse for fremtiden, hun bør ikke drikke seg så full at hun blir sveiseblind.

Tilfeldig sex er faktisk ikke så ille. Et planlagt utroskap er verre. En tilfeldig gutt som bare ville ha seg noe. Det skal sies at mannfolk oppfatter fysisk "utroskap" fra kvinner mye verre enn et utroskap som involverer romantiske følelser for en tredje part.

Lenke til kommentar

Enig med Rizzla, men også litt med Algific. Det er opptil deg selv hva du velger å gjøre, og om du evt. kan klare å bygge et forhold med hun videre. Det hun har gjort er ikke så altfor unormalt, dessverre, men ganske dårlig gjort mtp. at dere to virker ganske så involverte. Ei jente som hadde gjort noe slikt under de forholdene du beskriver, er ikke ei jente jeg ville valgt å gå videre med.

Samtidig så virker det jo som at hun angrer, og siden du skriver at hjertet ditt er knust, så er det jo åpenbart at du har sterke følelser for jenta. Men at hun later til å ha sterke følelser for deg, og allikevel greier å ligge med en annen fyr, er kanskje litt bak mål, avhengig av hvordan du ser på det.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Fungerer dårlig med jenter som mister kontrollen, og plutselig har sex med andre. Og "glemmer" det etterpå.

Dere var ikke sammen, men hun bedrer ikke akkurat sjansene sine ved å ligge med andre.

Jeg ville droppet henne, ville ikke hatt noen tillit til et slikt menneske. Har det her noe med grunnen til at du ville vente å gjøre?

Lenke til kommentar

Dere har ikke vært sammen, så at hun hadde sex med han fyren er noe som du burde legge bak deg. Mennesker har behov for fysisk nærhet, og det er ikke sikkert at det lå noe annet enn nettopp dette bak det hele.

At hun sier at hun ikke husker det skjedde kan være hennes måte å uskyldiggjøre det på.

Forgive and forget, og siden dere ikke har vært sammen så syns jeg ikke du skal legge så mye i akkurat den episoden. Hadde det skjedd mens dere var sammen ville det vært en helt annen sak, men her har dere ikke hatt noen ekslusivitet, og dermed har hun heller ikke gjort noe galt sett fra et helt subjektivt syn.

Jeg tror hun bare "ikke husker" den episoden fordi hun ikke vil at den skal komme i veien for dere to.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Knust_*

Vi var eksklusiv. Jeg hadde jo vært med henne nesten hver dag pluss at vi lå med hverandre i denne perioden. Vi var så og si sammen bare at vi ikke var sammen kan du si.

Lenke til kommentar
Hei,

Sitter her og er helt ødelagt så jeg tenkte like så godt å få skrevet det ned for å se om det hjelper noe.

Så historien er at jeg i sommer begynte å holde på med en jente som jeg likte veldig godt. Vi holdt på helt siden da og hu har mast lenge på meg om vi ikke skulle bli sammen. Jeg sa jeg ville vente litt før jeg ville bli sammen for å se om jeg kunne stole på henne pga diverse ting. Etterhvert begynte hu å si at hu elsket meg og maste mer og mer om vi kunne bli sammen. Vi var med hverandre nesten hver dag og jeg falt mer og mer for hun. Så kommer vinteren og på dagen før nyttårsaften hadde hu vært på en fest og jeg sov den dagen pga jeg skulle på jobb. Dagen etterpå var vi på nyttårsfest og der maste hu mer om at vi skulle bli sammen og at hu elsket meg osv. Dagen etter det finner jeg ut at hu hadde hatt sex med en jeg ikke kjente på dagen før nyttårsaften. Jeg ringer han fyren og han bekrefter det.

Da jeg konfronterer hu sa hu at han hadde ligget der men at hu ikke husket at de hadde hatt sex. Jeg ringte han fyren og han bekreftet at de va full men at de hadde gjort d. Hun påstår hardnakket på at hu ikke husker noe pga hun var så full. Hun sa han bare skulle ligge der for han ikke kom seg hjem etter nachspillet. Dette var hjemme hos hun.

Nå sender hu meldinger til meg om at hu elsker meg og aldri har elsket noen like mye som meg og at hu har d helt jævlig osv. Jeg har ikke snakket med hu siden konfrontasjonen og ikke svart på meldinger heller. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg kjenner det godt i brystet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

du skriver at du har knust hjerte. Faren er overhengende stor for at du ville følt deg like jævlig hvis det hadde skjedd en gang til. I ett forhold er det faktisk slik at du "eier" hun hvis det kan kalles det.

Det er derfor man sier at alle gode ting er 3. En vagina brukes av 3 stykker:Hun, en dildo og deg :p ! Om hun elsker deg? Hvorfor gjør hun slikt da? Uansett om hun skulle gjøre det...klarer hun ikke å styre seg, så får hun komme seg ut på byen og ha ONS istedetfor.

Det er lett å se at hun er sex-avhengig. Jeg vil tro(uten at jeg har noen tall på det), at de aller fleste som går videre med ett slikt forhold plages med dette etterpå...

Jeg kan ikke se at du kan takle dette bedre neste gang...Hvis hun ikke har forståelse for dette, så bør du sitte deg ned med hun og fortelle hun at: I denne Verden fungerer det slik at hvis du har sex med en annen, så blablabla...Skjønner hun ikke dette så er hun ikke moden for ett forhold...Det er en grunn til at det heter å være utro og det har du fått merke nå.

Jeg ser bare en løsning for deg og det er å dumpe hun. Med mindre du tror at å gjøre det samme er en løsning.

Men slik du beskriver at du føler deg, så ser jeg ikke muligheter for det. Leser nå at dere ikke en gang er sammen, og godt er det for deg :D !

PS:Med mindre hun var så full at hun ble voldtatt :ohmy: , så er nok alt dette tull. Dog, best å være på den sikre siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...