Gå til innhold

Kritikk på valnesfoto.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i det siste jobbet veldig med hjemmesiden min, designet har vaiet frem og tilbake, men nå har jeg landet på noe jeg personlig liker veldig godt.

Nå som jeg nærmer meg ferdig så kunne jeg tenke meg å høre hva dere synes om siden!

All kritikk settes pris på :)

Link!

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje litt A4 ja, men til drop-down menu så passer vel det bare til Arkivet --> Januar, Februar etc etc.

Når jeg tenker en gang til så kan jeg også ha drop-down på Bloggen da åpne kategorier.

Skal prøve å få gjort det i løpet av dagen. Skal ned fra Beito idag så blir mye bil :(

Tycks?

Lenke til kommentar

-Siden var litt i svarteste laget.

-59 valideringsfeil

-Når jeg trykker på 0 kommentarer, forsvinner alle andre nyheter/innlegg fra siden.

-Legg til kommentar sier bare "Du skrev feil", men ikke hva som var feil.

-"Content Management Powered by CuteNews" hadde passet best i footeren.

-Fotografen: siden du skriver om deg selv, så hva med et bilde av deg selv?

-Utstyr: hva med å pynte opp siden med bilde av utstyret? Folk flest vil nok like det bedre enn å bare se en liste med "Nikkor 18-55mm" osv.

-Arkivet inneholdt ingenting. Legg inn et fotogalleri her.

Lenke til kommentar

Takk MikkelRev!

Det er dette jeg sliter med, jeg klarer ikke å finne den fargen, forslag til farge settes pris på

-59 valideringsfeil

Skal fikses!

-Når jeg trykker på 0 kommentarer, forsvinner alle andre nyheter/innlegg fra siden.

Er det ikke penere med en egen side for slikt? Er også slik ved mange andre blogger :hmm:

Jeg vet ikke helt hvordan jeg spesifiserer hva som er feil, hvis noen kan hjelpe meg med det så hadde det vært gull! :)

-"Content Management Powered by CuteNews" hadde passet best i footeren.

Det skal fikses!

-Fotografen: siden du skriver om deg selv, så hva med et bilde av deg selv?

Jepp, jeg har tenkt på det, men jeg tenker at det er bra med et bilde av meg med kamera ikke et hvor jeg sitter rett opp og ned?

-Utstyr: hva med å pynte opp siden med bilde av utstyret? Folk flest vil nok like det bedre enn å bare se en liste med "Nikkor 18-55mm" osv.

Takk for idé!

-Arkivet inneholdt ingenting. Legg inn et fotogalleri her.

Her kommer det bilder ja, men jeg må få tatt noen bilder først.

Lenke til kommentar

Det er dette jeg sliter med, jeg klarer ikke å finne den fargen, forslag til farge settes pris på

Det er ikke snakk om å finne en fin farge, men heller et fargeskjema som består av noen farger. De samme fargene går gjerne igjen flere steder, på samme måte som å matche klær. Det finnes egne nettsider som viser forslagt til farger som passer sammen.

Er det ikke penere med en egen side for slikt? Er også slik ved mange andre blogger hmm.gif

Det er ikke nødvendig nei å komme inn på en ny side bare for et par linjer med kommentarform. Generelt er det en uting å måtte trykke tilbake i nettleseren. Sjekk www.nettavisen.no feks, der løser de problemet ved å ha en liste over andre nyheter på høyre side når det vises en full nyhet.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg spesifiserer hva som er feil, hvis noen kan hjelpe meg med det så hadde det vært gull! smile.gif

Spørs om du bruker javascript eller et serversidescript for å teste. I utgangspunktet tar du først å sjekker om navnet inneholder noe, hvis ikke, så skriv ut "Navn mangler", ellers sjekker du email-feltet, hvis ugyldig email, skriv ut "Ugyldig e-mail", ellers sjekker du antispam-feltet, hvis ugyldig så skriv ut "Feil anti-spam-kode", ellers test kommentarfeltet. "ellers" er her av betydningen "ElseIf".
Lenke til kommentar
Hva med en banner som linker tilbake til indexen?

Edit; Har du tenkt å ha favicon?

Ja, jeg skal mekke en favicon, det ligger i planene.

Nå har jeg fikset slik at når man legger igjen en kommentar så ser man hva man har skrevet feil etc :)

Jeg jobber enda med nyheter i fullstory, men siden jeg ikke er så god i PHP så tar det litt tid :blush:

Lenke til kommentar
Hva med en gradient bakgrunn eller pattern? Selv syntes jeg det blir litt kjedelig med helt plain farge som bakgrunn på siden.

Det skal jeg teste ut, flott med kritikk, dere gir meg mange ideer!

Men hvis jeg skal ha gradient f.eks må jeg da lage bildet i maks skjermstørrelse, da i høyden?

Lenke til kommentar
Hva med en gradient bakgrunn eller pattern? Selv syntes jeg det blir litt kjedelig med helt plain farge som bakgrunn på siden.

Det skal jeg teste ut, flott med kritikk, dere gir meg mange ideer!

Men hvis jeg skal ha gradient f.eks må jeg da lage bildet i maks skjermstørrelse, da i høyden?

Slik som jeg har pleid å gjøre det er at jeg har et "bilde" som en gradient, eksempel, så kjører jeg bare på med repeat :)

Lenke til kommentar

Sånn, nå har jeg fått fikset en del, bakgrunnen, bilde av meg selv og tilbakemelding om du har skrevet noe feil i kommentar-feltet. Jeg jobber med nyheter på kommentar-siden og valideringsfeilene, men de ligger i nyhetssystemet så jeg må inn dit og redigere på oppsettet der, det tar tid.

Tycks?

Lenke til kommentar
Den er grå, AAAAAA. Synes hvitt blir så, ehhm ja, hvitt!

Men får ikke gjort så mye nå som dere får se, sitter på skolen, port 21 er sperret -.-

Prøvd net2ftp.com? :) Jeg pleier å bruke dette på skolen, da det ikke går å koble seg til FTP servere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet en stund og vridd huet på PHP, til syvende og sist fant jeg ut mer.

Nå har jeg lagt til "siste innlegg" på forsiden, men når man kommer til kommentarfeltet så forsvinner tittelene... Noen som vet hva som er feil?

Og, hadde det vært noe å liste opp kategorier også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...