bras248 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har gått et halvt år som rørlegger.. Men jeg har angret på dette, siden jeg har lyst å bli politi. Politi har alltid hvert drømmen, men jeg gjorde en tabbe da jeg ble lærling. Så det at jeg har sluttet som rørlegger etter et halvt år Skal dette ha noe å si om jeg kommer inn på politiskolen eller ikke? Skal såklart fullføre almen på bygg og militæret før dette. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du har krav på 3 år vgs, før du er 25, Da har du krav på dette, likefullt som alle andre - så lenge du klarer karakterkravene og evt. de fysiske om det er noen. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Alltid lurt å gå til kilden. Send en mail til "[email protected]". Går sikkert bra. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 That metroN said. evt. bare se litt rundt på phs.no Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 tenker på og ta samme utdannelse. men har gjort en stor tabbe for en stund siden. ble tatt i fartskontroll to ganger på samme dag. det ble ei dyr fetta. noen som kan ha noen formening om dette eller vet konkret omdet kan ha noe og si for og komme inn på politihøgskolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå